استاندار قزوین:

مجموعه فرهنگی دفاع مقدس، شناسنامه استان قزوین است

«اعلایی» گفت: مجموعه فرهنگی دفاع مقدس، شناسنامه و کلکسیون پر افتخار شهدا و رزمندگان استان قزوین است.
کد خبر: ۵۰۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 17February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، استاندار قزوین «محمد مهدی اعلایی» ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به تکمیل پروژه بزرگ مجموعه فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس یک پروژه عظیم و دیدگاه آینده استان قزوین است که رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس را به نمایش خواهد کشید.

وی افزود: تکمیل این پروژه با اختصاص بودجه اندک استانی غیر ممکن خواهد بود و برای راهبرد این پروژه باید از ظرفیت نمایندگان در تخصیص رده بودجه استفاده کنیم.

استاندار قزوین اشاره کرد: دستگاه های مختلف از جمله؛ شهرداری قزوین، راه و شهرسازی، برق، مخابرات و ... بایستی با جدیت پای کار باشند تا این پروژه مهم فرهنگی به ثمر بنشیند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: تملک اراضی توسط شهرداری قزوین، واگذاری زمین توسط راه و شهرسازی استان به تملک شهرداری جهت تسریع در روند اجرای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین یکی از کارهای ضروری در آینده نزدیک است که بایستی هر چه زودتر به انجام شود.

 وی در ادامه خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: این دستگاه وظیفه دارد هر چه زودتر برق و روشنایی را به فاز نخست این پروژه که همان قسمت اداری است منتقل کند.

استاندار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری قزوین باید در ادامه این پروژه نسبت به گذشته مشارکت جدی و بیشتری داشته باشد تا نسل جدید و آینده با فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ دفاع مقدس استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار