شهید کمالى: براى آزادى قدس عزیز حرکت کنید

شهید رحمت‌الله کمالی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «باید با ایمانى قوى براى آزادى قدس عزیز از دست صهیونیست‌هاى از خدا بی‌خبر حرکت کنید و بیت‌المقدس را آزاد کنید».
کد خبر: ۵۰۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ - 18February 2022

شهیدرحمت‌الله کمالى: براى آزادى قدس عزیز حرکت کنیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رحمت‌الله کمالی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

به نام پروردگار شهداى صادق و پرهیزگار

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و یارى‌دهنده مستضعفان مظلوم و ستمدیده و در هم کوبنده ستمگران مزدور شرق و غرب به سرکردگى امپریالیسم جهانخوار آمریکا و شوروى پلید و متجاوزگر.

با سلام و درود فراوان به حضرت ولی عصر امام زمان تنها منجى بشریت و نایب بر حقش امام خمینى عزیز که همچون کوه استوار در برابر کافران مبارزه می‌کند و با سلام بر حضرت محمد (ص) بنیانگذار اسلام انقلابى و به نام حسین (ع) الگوى مقاومت و ایثار و آن پرچمدار اسلام راستین و اسطوره مقاومت و تقوا و مظهر پاکى و شجاعت که، چون شیرى غرنده در مقابل ستمگران ایستاد و عاقبت با نثار خون سرخ خود باعث شد پرچم اسلام براى همیشه به اهتزاز درآید؛ و با سلام بر شیران روز و شب‌زنده‌داران سنگرهاى نبرد که جان برکف همواره از آرمان‌هاى والاى اسلام انقلابى دفاع می‌کنند و مردانه و شجاعانه در راه دفاع از اسلام و میهن عزیزشان شهید می‌شوند؛ و با سلام گرم که از اعماق قلبم برمی‌خیزد بر ارواح پاک و مطهر شهیدان و خانواده‌هاى شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلى وصیت‌نامه‌ام را شروع می‌کنم.

خواهران و برادران و هم‌میهنان عزیزم با قلبى مالامال از عشق و ایمان به خدا و خدمت شما عزیزان سلام و دعا می‌رسانم و امیدوارم که سلام گرم من غلتان به خونم را که از میان جسم و پیکر آغشته به خونم در سنگرهاى ایثار و فداکارى می‌رسد پذیرا باشید و در قلب رئوف و مهربانتان جایگزین نمایید.

آرى خواهران و برادران عزیزم ما شهیدان راه شهادت را با آگاهى کامل انتخاب کردیم و تنها براى دفاع از حریم مقدس اسلام و کشور عزیزمان و آزادى مظلومین از زیر سلطه ستمگران از خدا بى خبر راه شهادت را انتخاب کردیم؛ و دلیل اینکه من حقیر و گناهکار راه پرافتخار شهادت را انتخاب کردم این بود که می‌خواستم از مولایم حسین (ع) آن مظهر پاکى و عدالت درسى آموخته باشم و بر این عقیده آهنین استوار ماندم و عاقبت در راه سرخ حسین (ع) شهید شدم و از خداى بزرگ مى خواهم که خون سرخ و ناقابل مرا قبول درگاهش بگرداند ان شاءالله.

خواهران و برادران عزیزم این را بدانید که خون سرخ شهیدان هرگز به هدر نمی‌رود بلکه جوشش عظیم در میان توده‌هاى مظلوم جامعه ایجاد می‌کند که باعث می‌شود لرزه بر اندام تمام ابرقدرت‌ها و امپریالیسم و مستکبرین و ایادى‌شان بیندازد.

این خون‌هاى پاک شهیدان نوید پیروزى می‌دهند و باعث می‌شود توده‌هاى عظیم مظلومین به حرکت در آیند و آنجاست که تمام مستضعفین جهان سلاح بردوش می‌گیرند و با غرش مسلسل‌هاى آتشین خود به سوى کاخ‌هاى ظلمت و استبداد حرکت می‌کنند و با آتش سلاح‌هاى سنگین خود سینه سیاه دشمنان خدا و خلق را در هم می‌شکافند و آن زمان طولى نخواهد کشید که مستضعفین مظلوم با یک یورش برق‌آسا تمام ابرقدرت‌ها را از اریکه قدرت به زیر خواهند کشید و تاج تخت ظلمت‌شان را در گورستان مخوف تاریخ مدفون خواهند ساخت ان‌شاءالله.

آرى خواهران و برادران عزیزم ان‌شاءالله به زودى صدام مزدور به سزاى اعمال ننگین و ضد بشری خود می‌رسد و به جهنم فرستاده می‌شود اى هموطنان عزیزم تنها وصیتم به شما این است که وقتى صدام مزدور سرنگون شد و قبر شش گوشه سرور آزادگان حسین (ع) را در آغوش گرفتید فکر نکنید که دیگر پایان راه است بلکه آغاز راه دیگریست براى مبارزه‌اى گسترده و طولانى با آمریکاى جهانخوار و دیگر نوکرانش در منطقه، باید با ایمانى قوى و راسخ براى آزادى قدس عزیز از دست صهیونیست‌هاى از خدا بی‌خبر حرکت کنید و بیت‌المقدس قبله اولین مسلمین را آزاد کنید، ان‌شاءالله.

باید با ایمانى قوى و راسخ پس از آزادى قدس عزیز به سوى کاخ‌هاى ظلمت ابرقدرت‌ها به خصوص به سوى کاخ سفید مظهر فساد و نیرنگ حمله برید و پرچم اسلام را بر بالاى آن به اهتراز درآورید.

حضرت مهدى (ع) ظهور خواهد کرد و دنیا را پر از عدل و داد می‌سازد و چه خوش روزگارى است آن زمان که حضرت مهدى ظهور کند، چون دیگر در جهان مظلومى وجود ندارد و حق مظلومان از ظالمان و ستمگران گرفته می‌شود و آنجاست که مظلومین و محرومین به حق وارثین روى زمین قرار می‌گیرند. ان‌شاءالله.

بله خواهران و برادران عزیزم مى دانید که تا مظلوم هست ظلم هست و تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست شکست و پیروزى هست و بالاخره پیروزى از آن مظلومین و مسلمین است.

آرى هم‌میهنان عزیزم می‌دانید که براى برپایى حکومت حق و عدالت باید خون‌هاى بسیارى را هدیه کنیم پس امیدوارم وقتى شما عزیزان چشمهایتان را باز کردید و خون‌هاى پاک شهیدان را دریاى درخت تنومند انقلاب دیدید خونتان به جوش آید و نگذارید درخت تنومند انقلاب که با خون هزاران شهید جان باز آبیارى شده بخشکدبدانید که این انقلاب با یارى خداوند بزرگ و متعال و فرماندهى حضرت مهدى (ع) همچون سیل به پیش می‌رود و به صورت موج‌هاى توفنده و خروشان بر پیکر استعمارگران می‌تازد و عاقبت مانند جرقه اى در خرمن‌هاى هستى ستمگران می‌افتد و از بیخ و بن ویرانشان می‌سازد؛ و آنجاست که بدون شک پرچم خونین جمهورى اسلامى ایران که با خون هزاران شهید پاک باز رنگین شده در سرتاسر جهان به حول قوه الهى به اهتزاز درخواهد آمد ان‌شاءالله.

در پایان از دوستان و آشنایان و خواهران و برادران خوبم می‌خواهم مرا به بزرگى خودشان ببخشند و حلالم کنند، برایم گریه نکنید و ناراحت نباشید و لباس سیاه نپوشید، صبور باشید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار