«اعلایی» رئیس ستاد راهیان نور استان قزوین شد

طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، استاندار قزوین به ریاست ستاد راهیان نور این استان منصوب شد.
کد خبر: ۵۰۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 18February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین به عنوان رئیس ستاد راهیان نور این استان منصوب شد.

بنابراین گزارش، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در مراسمی حکم انتصاب اعلایی را به وی تقدیم کرد.

استاندار قزوین در این مراسم، راهیان نور را بهترین وسیله برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: راهیان نور همانند چشمه‌ای زلال و در خط شهدا متصل به کربلای امام حسین (ع) است.

رئیس ستاد راهیان نور استان قزوین اضافه کرد: در ترویج و شکوفایی این فرهنگ بزرگ از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اعلایی در پایان گفت: در شرایط سخت کرونا، با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه مراکز دانشگاهی و آموزش پرورش و همچنین فضای مجازی و بهره‌گیری از راویان دفاع مقدس به‌صورت مجازی راهیان نور را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

در این مراسم، سردار «عبدالله عراقی» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس و سرهنگ «علی کردی» مدیر پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار