امام جمعه سرپل ذهاب:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

حجت‌الاسلام «فاطمی نسب» گفت: جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی است که در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۰۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ - 18February 2022

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت ضد استکباری و موقعیت خاص ژئوپلیتیکی و ژئو استراتژی در منطقه و بخاطر حمایت از مستضعفین جهان، حفظ سیاست استقلال خواهی و پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های مختلف در معرض تهدیدات زمانی و مکانی بسیاری قرار دارد.

وی افزود: راهبرد تاکتیکی و تکنیک نظامی جدید دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اندازی جنگ ترکیبی و شناختی است.

فاطمی نسب با بیان اینکه رهبر انقلاب مکررا به بحث جهاد تبیین اشاره و ابعاد مختلف آنرا بیان کرده اند ادامه داد: این جنگ ترکیبی از نیروهای متعارف، نامتعارف، سایبری، روانی و اطلاعاتی است که در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، دیپلماتیک، امنیتی و رسانه ای شکل گرفته است.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: درجنگ ترکیبی هدف اصلی دشمن اقدامات مسلحانه، خشونت شدید و حتی تلفات جانی نیست بلکه دشمن به دنبال آماده کردن افکار عمومی و همراهی افکار عمومی برای رسیدن به اهداف خود است.

فاطمی نسب اذعان داشت: مهمترین راه برای پیروزی در جنگ ترکیبی و خنثی کردن اقدامات دشمن اقدام بموقع و سریع در برابر حوادث مختلف است تا بتوانیم با استفاده از سرعت عمل روایت های صحیح را به افکار عمومی ارائه کرده و دراین نبرد پیروز شویم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم تبریز اظهارداشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالگرد قیام ۲۹بهمن تبریز دیدار تصویری با مردم آذربایجان شرقی داشتند که نکات بسیار مهمی را دراین دیدار بیان کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فشار اقتصادی و تهمت زدن را دو وسیله دشمن برای جدا کردن مردم از نظام برشمردند و فرمودند به ارکان مختلف انقلاب همچون سپاه پاسداران تهمت می زنند چون سپاه در پیشرفت انقلاب موثر است.

فاطمی نسب همچنین به سفارش رهبری به جوانان اشاره کرد و گفت: دشمن افکار عمومی و فکر جوانان را هدف قرار داده و لذا رهبر انقلاب در سفارش به جوانان گفتند سفارش من به جوان‌های عزیز این است که امروز ببینند دشمن در چه خطی حرکت می کند و چه چیزی را هدف قرار داده است و لذا نقطه مقابل آنرا عمل کرده و حرکت کنند.

وی با تاکید بر جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین یعنی استفاده از هر راهی برای روشنگری و بصیرت افزایی جامعه در برابر فرافکنی های دشمن که وظیفه یکایک افراد جامعه است و قطعا با جهاد تبیین دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار