امام جمعه موقت قصرشیرین:

جنگ روانی دشمن برای بدبینی مردم از نظام است

حجت‌الاسلام «شامحمدی» گفت: دشمن به دنبال هدف قراردادن ملت و افکار عمومی است که برای جدا کردن مردم از نظام برنامه دارد و فشار اقتصادی و روانی دشمن و تحریم‌ها برای بدبینی مردم از نظام است.
کد خبر: ۵۰۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 18February 2022

فشار اقتصادی و روانی دشمن و تحریم ها برای بدبینی مردم از نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «اسماعیل شامحمدی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهدای قم در سال ۱۳۵۶، اظهار داشت: قیام مردم تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشته است و نسبت به بیداری مردم نسبت به توطئه پهلوی شاه خائن اثرگذار بود.

وی افزود: مردم در دوران قبل و بعد از انقلاب نشان دادند که به ارزش های اسلام و قرآن و راه پیامبر (ص) و امامان (ع) توجه دارند و در طول ۴۳ سال از انقلاب به دشمن نشان داده اند و مردم تبریز نمونه بارز آن است.

خطیب موقت جمعه شهرستان قصرشیرین همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم تبریز گفت: دشمن به دنبال هدف قراردادن ملت و افکار عمومی است که برای جدا کردن مردم از نظام برنامه دارد و فشار اقتصادی و روانی دشمن و تحریم ها برای بدبینی مردم از نظام است.

شامحمدی اضافه کرد: دشمن در سطح وسیع از طریق امپراطوری رسانه ای خود به دنبال دروغ پراکنی و شایع پراکنی و رسیدن به اهداف شوم خود است از این رو مردم و مسوولان باید هوشیار باشند و نسبت به تبلیغات شوم دشمن نسبت به بالابردن سواد رسانه توجه داشته باشند تا دشمن نسبت به شایع پردازی و دروغ پردازی ناکام بماند.

وی ادامه داد: غرب هیچ‌وقت به دنبال کمک به پیشرفت در کشور ما نبوده است و شواهد تاریخی اقدامات غرب قبل از انقلاب و بعد از آن این را به خوبی نشان داده و نمونه بارز آن اقدام خصمانه غرب نسبت به دانش هسته ای ما است.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین بیان داشت: دشمن با وصف اینکه می داند ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم اما می خواهد ما پیشرفت در این زمینه نداشته باشیم و ملت انقلابی اسلامی این را به خوبی می دانند و در برابر توطئه های دشمن بیدارند.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند استمرار حرکت انقلابی است که مردم این را به خوبی می دانند و همیشه در صحنه های انقلاب حضور و مشارکت فعال داشته اند.

شامحمدی در ادامه گفت: مسوولان باید با روحیه انقلابی خود در خدمتگزاری به مردم در این مسیر حرکت کنند و موجب امید مردم باشند و با خدمت صادقانه به مردم همیشه در صحنه باشند و به خواست های رهبر معظم انقلاب اسلامی  توجه کرده و ارادت خود را به مردم و انقلاب نشان بدهند.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در بخش دیگری از سخنانش خواستار به‌کارگیری جوانان بومی قصرشیرین برای فعالیت های مرز پرویزخان در بخش تخلیه و بارگیری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار