امام جمعه موقت دزفول:

جوانان ما به تقویت بنیه معنوی نیاز دارند

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به جوانان توصیه کرد فرصت ماه رجب را مغتنم بشمارند زیرا جوانان به تقویت بنیه معنوی نیاز دارند.
کد خبر: ۵۰۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ - 18February 2022

جوانان ما به تقویت بنیه معنوی نیاز دارندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «مرتضی بیگدلی» در خطبه‌های نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: طبق اظهارات بیان شده، از سه سال پیش نرخ نان تغییر نکرده از طرفی دستمزدهای کارگران و حق بیمه نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نرخ نان باید تدریجی افزایش می‌یافت، ادامه داد: دولت وعده داده امسال بنا نیست چیزی گران شود ولی نرخ نان بدون هیچ زمینه سازی و اطلاع‌رسانی در دزفول افزایش یافت.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه مردم آگاه هستند و شرایط را درک می‌کنند، گفت: مردم باید علت گران شدن نان را بدانند؛ تدابیر این چنینی ضربات و آثار تخریبی زیادی وارد می‌کند.

امام جمعه موقت دزفول در فراز دیگری از خطبه‌های امروز، یکم تا هفتم اسفند هفته ملی سلامت مردان را گرامی داشت و یادآور شد: اگر به سلامت مرد خدشه ای وارد شود به زنان و فرزندان خانواده نیز لطمه وارد می‌شود. مردان زمانی می توانند شغل مناسب و خانواده خوب و امن داشته باشند که سلامت باشند.

وی بیان کرد: سندی در خصوص سلامت مردان تنظیم شده ولی وضعیت کرونا این امر را تاحدودی با مشکل مواجه کرده است.

بیگدلی در بخش دیگری از خطبه امروز ضمن گرامیداشت ماه رجب به توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با مردم آذربایجان نیز اشاره کرد و گفت: مردم آذربایجان نقش مهمی در شکل گیری نهضت اسلامی داشتند و ولایتمداری از ویژگی های بارز آنها است.

امام جمعه موقت دزفول افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار به جوانان توصیه کرد فرصت ماه رجب را مغتنم بشمارند زیرا جوانان به تقویت بنیه معنوی نیاز دارند.

وی متذکر شد: نسل امروز به عنوان نسل آرمان‌ها معترض هستتد و زیربار هر حرکت نامربوط نمی‌روند؛ این نسل مسیر کرامت، عزت و پیشرفت را در پیش گرفته است. جوانان نسبت به فاصله ای که از نظر رفاه اجتماعی بین مردم ایجاد شده معترض هستند البته برخی رفتارها و تدبیرها نیز آنها را به شبهه انداخته است. 

خطیب جمعه دزفول افزود: دولت و مجلس فعلی ما انقلابی است و مردم نیز منتظر اقدام انقلابی هستند؛ تدبیرهای قبل شایسته نبود و ضربات زیادی به کشور وارد کرد که دولت فعلی در حال بهبود وضعیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار