امام جمعه اردکان:

برترین نعمت خدا علم است

حجت‌الاسلام‌ «شاکر» گفت: برترین نعمت خدا علم است که سرمنشاء همه خیر‌ها و خوبی هاست و خداوند متعال از پیامبر خاتم (ص) می‌خواهد که از او طلب علم کند.
کد خبر: ۵۰۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ - 18February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل شاکر» امام‌جمعه شهرستان «اردکان» در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: بنابر احادیث اهل‌بیت، با تقوا و خداترسی می‌توانیم به خیر دنیا و آخرت دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: برترین نعمت خدا علم است که سرمنشاء همه خیر‌ها و خوبی هاست و خداوند متعال از پیامبر خاتم (ص) می‌خواهد که از او طلب علم کند.
 
حجت الاسلام شاکر اذعان داشت: بنابر کلام شریف نبوی، ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان خدا در رأس همه خیر‌ها است و شرک به خدا و ضرر رساندن به بندگان خدا در رأس همه شر‌ها است.
 
در دو جبهه با دشمن روبرو و در حال نبرد هستیم؛ جبهه اقتصادی و جبهه رسانه‌ای
 
خطیب جمعه اردکان با بیان اینکه ما در دو جبهه با دشمن روبرو و در حال نبرد هستیم؛ جبهه اقتصادی و جبهه رسانه‌ای ادامه داد: در جبهه اقتصادی باید تحریم‌ها را خنثی‌سازی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم و در جبهه رسانه‌ای باید جهاد تبیین را با تقویت رسانه‌های خودی فراگیر سازیم.
 
وی تصریح کرد: ظرفیت‌های انسانی و مادی کشور، بهترین عامل امیدواری برای آینده کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب است.
 
امام جمعه شهرستان اردکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقاومت و استقامت ملت ایران نه‌تن‌ها برای مردم ما بلکه برای مردم منطقه و دنیای اسلام برکات و آثار زیادی داشته است و اگر امروز مشکلات و فشار‌هایی داریم نباید این برکات را فراموش کنیم.
 
وی افزود: راه حل ارائه شده از اهلبیت برای حفظ دین در دوره سخت کنونی دعا کردن برای ثبات قلب و عرضه دین مان بر قرآن و اهلبیت که هر دو معصوم اند، می‌باشد.
 
خطیب جمعه اردکان ادامه داد: بی احترامی به هیچ کس نمی‌کنیم، اما دین و مسائل شرعی را نمی‌توان از هر درس خوانده و هنرمند و سلبریتی که اظهار نظر می‌کند و حتی عمامه به سری که کلیپش پخش می‌شود، آموخت.
 
وی اذعان داشت: متخصصان دین که اطاعت از آن‌ها حجت را بر ما تمام می‌کند فقهاء عظام و مراجع واجد شرایط هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار