نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

تلاش‌ مرزبانان، سرچشمه امنيت و آرامش پايدار است

اسحاقی گفت: حضور مرزبانان در مرز‌ها باعث دلگرمی برای مرزنشینان بوده و سرچشمه امنیت و آرامش پایدار است.
کد خبر: ۵۰۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ - 19February 2022

تلاش‌ مرزبانان، سرچشمه امنيت و آرامش پايدار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سلمان اسحاقی» نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ گزیک در جمع مرزبانان اظهار داشت: آرامشی که در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کشور حاکم بود را مدیون تلاش و حضور مجاهدانه شما مرزبانان هستیم.

وی ادامه داد: معتقدیم توسعه شهرستان نیازمند امنیت پایدار است و الحمدلله با حضور نیرو‌های مقتدر مرزبانی، این امنیت پایدار در مرز‌های استان برقرار و ملموس است.

نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناسایی و دفع تجاوز دشمنان اقدامی بسیار حائز اهمیتی است که بحمداله مرزبانان ما به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهند، افزود: پیامبراکرم (ص) در حدیثی با تاکید بر اهمیت و ارزش والای عمل مرزبانان، می‌فرمایند: «یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود».

اسحاقی همچنین با اشاره به اهمیت مرز و مرزبانی در برقراری امنیت و آرامش خاطرنشان کرد: حضور مرزبانان در مرز‌ها باعث دلگرمی برای مرزنشینان منطقه بوده و بی شک تلاش‌های شبانه روزی و بی دریغ مرزبانان در حراست از سرحدات کشورمان سرچشمه امنیت و آرامش پایدار است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار