رئیس حوزه هنری خوزستان:

دومین کنگره ملی شعر گمنامی در ماهشهر برگزار می‌شود

گهروئی گفت: دومین کنگره ملی شعر گمنامی به‌منظور گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) اسفند در بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 19February 2022

دومین کنگره ملی شعر گمنامی در ماهشهر برگزار می شود«محمد شهباز گهروئی» رئیس حوزه هنری خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از برگزاری دومین کنگره ملی شعر گمنامی به‌منظور گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در بندر ماهشهر خبر داد.

وی زبان هنر را بهترین راه ارتباطی برای انتشار معنویت و ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: دومین کنگره ملی شعر گمنامی به‌منظور گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) اسفند در بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

گهروئی با اشاره به اینکه آثار باید حتماً مطابق با مضمون اصلی و موضوعات قید شده در فراخوان باشد، افزود: استفاده هنری از آثار در هر قالبی برای دبیرخانه مجاز است و ما در تلاشیم تا بهترین تولید محتوا را از آثار ارسالی داشته باشیم.

رئیس حوزه هنری خوزستان تجربه اولین کنگره را بسیار مفید دانست و گفت: شرکت در این کنگره محدودیت سنی ندارد و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو اثر در هر بخش ارسال کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در بخش‌های مختلف آزاد است، متذکر شد: بخش‌های مختلف این جشنواره شامل شعر در سبک‌های نو، کلاسیک، کودک و نوجوان، ترانه، سرود و تصنیف و همچنین شعر با گویش‌های بومی و شعر طنز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار