فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران:

توان «نزاجا» برای اجرای هرگونه مأموریتی افزایش یافته است

سرلشکر موسوی با اشاره به بروزرسانی تجهیزات و فناوری‌های «نزاجا» گفت: توان دفاعی نیروی زمینی ارتش برای اجرای هرگونه مأموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.
کد خبر: ۵۰۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ - 20February 2022

نیروی زمینی برای اجرای مأموریت‌های محوله آمادگی صد درصدی داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که امروز ارائه شد، بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم‌افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.

وی افزود: تجهیزات و فناوری‌های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروزرسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است؛ بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هرگونه مأموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.

سرلشکر موسوی با اشاره به اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی گفت: همان‌گونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می‌شود، راهبرد‌ها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه‌سازی شده، روش‌های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته، می‌توان گفت که نیروی زمینی ارتش برای اجرای مأموریت‌های محوله آمادگی صد درصدی دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار