رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌منطقه دو کرج:

سیاست و هدف اصلی بنیاد شهید، تکریم خانواده‌های شهداست

«خوشنویس» گفت: از زمانی که بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان ‌امام خمینی (ره) تأسیس شد، هدف اصلی آن نیز همین ‌بود که به ایثارگران و خانواده‌های شهدا بگوییم آن‌ها را فراموش نکرده‌ایم و نخواهیم کرد؛ در واقع هدف اصلی و سیاست بنیاد شهید، تکریم خانواده‌های شهداست.
کد خبر: ۵۰۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 20February 2022

سیاست و هدف اصلی بنیاد شهید، تکریم خانواده‌های شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «شهرام خوشنویس» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌منطقه دو کرج امروز در همایش طرح سپاس که با حضور جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ ولایت نزاجا و مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در استان البرز در بنیاد شهید این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: روال اجرای طرح سپاس بدین گونه بود که به‌صورت حضوری خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌رسیدیم اما این ابتکار از سوی لشکر ۲۳ ارتش صورت گرفت تا در چنین محفلی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آید.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری طرح سپاس این است که از این طریق به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران‌ اعلام‌ کنیم که رشادت‌های فرزندان شما را فراموش نکرده‌ایم و حواسمان هست که برای تأمین امنیت این ‌مرزوبوم و آرامش مردم این کشور چه جان‌فشانی‌هایی صورت گرفته و چه خون‌هایی بر زمین ریخته شده است. در واقع از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷ تاکنون، آسایش خود را به‌نوعی مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان دوران ‌انقلاب و دفاع مقدس می‌دانیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌منطقه دو کرج بیان داشت: از زمانی که بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان ‌امام خمینی (ره) تأسیس شد، هدف اصلی آن نیز همین ‌بود که به ایثارگران و خانواده‌های شهدا بگوییم آن‌ها را فراموش نکرده‌ایم و نخواهیم کرد. اگر هم ‌جایی قصوری از ما سر می‌زند آن را به حساب کم‌کاری این ‌نهاد نگذارید؛ گاهی مشغله‌های کاری موجب می‌شود نتوانیم آن‌گونه که باید و شاید، به خانواده‌های شهدا و جانبازان خدمت‌رسانی کنیم. در واقع هدف اصلی و سیاست بنیاد شهید، تکریم خانواده‌های شهداست.

خوشنویس ضمن قدردانی از دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای فرهنگی، نظامی و انتظامی برای تکریم‌ خانواده‌های شهدا اذعان داشت: بخشی از این خانواده‌ها مربوط به همین نیروهای نظامی و انتظامی هستند که فرزندان ‌آن‌ها از سپاه، بسیج، ناجا و ارتش به جبهه اعزام و در میادین نبرد حق علیه باطل، شهید یا مجروح شده‌اند، بر این اساس نیروهای مسلح ‌نیز برای اجرای طرح سپاس به میدان ‌آمده‌اند و پای کار هستند که همچنان قدردان زحمات آن‌ها نیز هستیم. امید آن می‌رود این برنامه طلیعه‌ای برای برنامه‌ریزی‌های بلندمدت باشد تا بتوانیم‌ این طرح پسندیده را همچنان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها