مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

غفلت از یاد شهدا باعث تضعیف رنگ و بوی ایثار و شهادت در جامعه می‌شود

سردار مرادحاجتی گفت: غفلت از یاد شهدا باعث می‌شود رنگ و بوی جهاد و شهادت نیز در بین جامعه کمرنگ شود و دشمن دقیقا دنبال ایجاد همین فضاست.
کد خبر: ۵۰۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 20February 2022

غفلت از یاد شهدا باعث تضعیف رنگ و بوی ایثار و شهادت در جامعه می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی مدیران فرهنگی و مسئولین امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» و «حسن نورانی» معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید خوزستان در اهواز برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه، هم افزائی و مشارکت نهادهای انقلابی در پاسداشت شهدا را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: نباید به صورت جزیره ای و به گونه ای عمل کنیم که خدای ناکرده به یک خانواده شهید، بارها توجه شود و در حق دیگری اجحافی صورت گیرد.

وی افزود: خانواده معظم شهدا به ما نیاز ندارند بلکه مائیم که به عنایت و دعای خیر آن ها محتاجیم و باید تا نفس در سینه داریم از تجلیل و تکریم آن ها غافل نشویم چون غفلت از یاد شهدا باعث می شود که رنگ و بوی ایثار و جهاد و شهادت نیز در بین جامعه کمرنگ شود و دشمن دقیقا دنبال ایجاد همین فضاست.

سردار مرادحاجتی گفت: تا می توانیم باید با مشارکت، همکاری و هم افزائی کیفیت برنامه های ارزشی و معنوی استان را بهبود ببخشیم.

در ادامه جلسه مدیران و کارشناسان فرهنگی هر دو نهاد در خصوص برگزاری بزرگداشت مادران، همسران و دختران شهدا، انجام منظم دیدار با خانواده های معظم شهدا و برپایی مراسمات مشترک به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها