عضو ارشد «حماس»:

دنبال دستیابی به توافق مبادله اسرا بر اساس شروط مقاومت هستیم

یک عضو ارشد جنبش «حماس» گفت: ما در صدد دستیابی به توافق مبادله اسرا بر اساس شروط مقاومت هستیم.
کد خبر: ۵۰۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 20February 2022

دنبال دستیابی به توافق مبادله اسرا بر اساس شروط مقاومت هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «زاهر جبارین» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در خصوص تلاش این جنبش برای دستیابی به توافق مبادله اسرا، اظهار داشت: ما به دنبال دستیابی به یک توافق بر اساس شروط مقاومت هستیم.

وی عنوان کرد: دشمن صهیونیستی همچنان در امضای قرارداد مبادله اسرا تعلل می‌کند. اگر دشمن گمان می‌کند که می‌تواند از پرداخت بهای آزادی اسرایش نزد ما خودداری کند، کاملاً در اشتباه است.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: گروه‌های مقاومت همچنان به تلاش‌های خود برای آزادی اسرا ادامه می‌دهند. مقاومت، صهیونیست‌ها را برای تَن دادن به امضای توافقنامه مبادله اسرا تحت فشار قرار خواهد داد.

پیشتر جنبش فلسطینی «الأسیره» بیانیه‌ای را در خصوص اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم صادر کرد. در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است: زندان‌های رژیم صهیونیستی در حال حاضر شاهد تنش‌هایی است که پیشتر سابقه نداشته است. سرکوبگری‌ها علیه اسرای فلسطینی بیش از پیش تشدید شده است.

جنبش الأسیره افزوده است: هدف صهیونیست‌ها از سرکوب گسترده اسرای فلسطینی شکستن اراده آن‌ها است. نبرد علیه صهیونیست‌ها و حمایت از اسرا تا زمان متوقف شدن اقدامات رژیم صهیونیستی علیه بازداشت شدگان، متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها