مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان:

فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قرآن‌محور باشد

حجت‌الاسلام «مهدوی» با تاکید بر اینکه باید اهل تبلیغ و دعوت بود و از رسولان الهی پیروی کرد، گفت: باید فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن‌محور و بر پایه دستورات اسلامی و آموزه‌های قرآنی باشد تا بتوان در مسیر اسلام گام برداشت.
کد خبر: ۵۰۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 20February 2022

با توجه به قرآن کریم و آموزه‌های اسلامی، هویت خود را بازیابی کنید

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، امروز (یک‌شنبه) در جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در دوره‌ای که با انواع هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن مواجه هستیم، اظهار داشت: بالغ بر ۳۵۰ هزار شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، هسته‌ای و مدافع حرم، در راه دفاع از اسلام و تداوم انقلاب اسلامی در جنگ با دشمن جان خود را تقدیم نظام و اسلام کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه هجمه‌های دشمن برای تغییر هویت ایرانی اسلامی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: باید با سعی و تلاش فرهنگی در برابر این هجمه ایستاد.

وی سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی را یک پوستر و هویت فرهنگی دانست و افزود: باید بر هویت اسلامی خود پایبند باشید و با توجه به قرآن کریم و آموزه‌های اسلامی، هویت خود را بازیابی کنید.

حجت‌الاسلام «مهدوی» شهدای انقلاب، علما و بزرگان را پیام‌رسان دین دانست و خاطرنشان کرد: سوره «یس» حکایت امتی است که از دیدن حقایق محروم هستند و بهترین راهنما برای یافتن مسیر درست زندگی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه باید پایبند پیام رسولان الهی بوده و فعالیت‌مان در راستای تداوم مسیر این بزرگان باشد، تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی نیازمند این نسخه هستند و فرهنگ و ارشاد زمانی اسلامی می‌شود که کارمندش سبک زندگی «حبیب نجار» را داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه باید اهل تبلیغ و دعوت بود و از رسولان الهی پیروی کرد، متذکر شد: باید فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن‌محور و بر پایه دستورات اسلامی و آموزه‌های قرآنی باشد تا بتوان در مسیر اسلام گام برداشت.

وی با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها که بنیان خانواده را تیر رأس قرار داده است، تصریح کرد: برخی اظهارنظر‌ها در راستای توطئه دشمنان بوده و باید با آنان برخورد جدی کرد.

در این مراسم از زحمات ۱۰ ساله «قاسم مصفا» مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر و «مهنا بابایی مقدم» به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این اداره‌کل معرفی شد.

«مهنا بابایی مقدم» قبل از این، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «شفت» را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها