تجلیل از خانواده شهیدان «تقوی» توسط خادمیاران رضوی

خانواده معظم شهیدان دفاع مقدس «رضا و حمید تقوی» در شهرستان شهریار به‌همت کانون ایثار و شهادت و با حضور جمعی از خادمیاران رضوی تجلیل و تکریم شدند.
کد خبر: ۵۰۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 20February 2022

تجلیل از خانواده شهیدان «تقوی» توسط خادمیاران رضویبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، خانواده معظم شهیدان دفاع مقدس «رضا و حمید تقوی» در شهرستان شهریار به‌همت کانون ایثار و شهادت و با حضور جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک حرم امام هشتم (ع) و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)، تجلیل و تکریم شدند.

خادمیار «ثریا رضایی» مسئول کانون ایثار و شهادت و جانشین کانو‌ن‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار در این دیدار، از مجاهدت‌های شهیدان، صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

خانواده معظم شهیدان تقوی نیز پس از بیان خاطراتی از شهدا، از خادمان حضرت امام رضا (ع) که در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارند، قدردانی کرده و همچنین از خادمان رضوی درخواست کردند تا نایب‌الزیاره آنان در حرم مطهر رضوی باشند.

«رضا تقوی» متولد سال ۱۳۴۵، در تاریخ ۱۳۶۴/۰۶/۳۱ در پاسگاه زید عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) واقع در شهرستان شهریار به خاک سپرده شد.

«حمید تقوی» نیز متولد سال ۱۳۴۷، در تاریخ ۱۳۶۶/۰۴/۱۴ در منطقه ماووت عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) واقع در شهرستان شهریار به خاک سپرده شد.

مدیحه‌سرایی توسط خادمیار «حسین مرشدی»، اهدای هدایا و متبرکات رضوی و اجرای مراسم معنوی پرچم‌گردانی، از ویژه‌برنامه‌های دیدار صمیمانه خدام رضوی با خانواده معظم شهیدان تقوی بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار