نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از نخبگان برای تکمیل سند فرهنگی استان همدان

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: برای تکمیل سند فرهنگی استان همدان، از ظرفیت و توان علمی نخبگان حوزوی و دانشگاهی و فعالان فرهنگی استفاده شود.
کد خبر: ۵۰۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 20February 2022

ضرورت استفاده از نخبگان برای تکمیل سند فرهنگی استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: وظایف و تکالیف پیش‌بینی شده برای دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی در سند فرهنگی باید به‌صورت دقیق قابلیت اجرایی داشته باشد و امیدواریم با سرعت عمل بیشتر، هرچه زودتر شاهد رونمایی از سند فرهنگی در استان همدان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل سند فرهنگی استان همدان، از ظرفیت و توان علمی نخبگان حوزوی و دانشگاهی و فعالان فرهنگی استفاده شود.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان می‌تواند تأثیر بسزایی در آینده فرهنگ استان داشته باشد، افزود: توجه به مسئله تربیت کودک و نوجوان، مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایندگان ولی فقیه در استان‌هاست.

وی ابراز داشت: باید از ظرفیت تالار قرآن شهر همدان در راستای اهداف و فعالیت‌های تربیتی و مطالعاتی، به‌درستی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با برگزاری جلسات در ساعات غیر از ساعات اداری، می‌توان هم به کار مردم رسیدگی کنیم و هم جلسات به نحو احسن برگزار شود.

در پایان این جلسه حجت‌الاسلام «محمدباقر اجاقی» به‌عنوان مسئول فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان و «مهدی زرینه» به‌عنوان مسئول مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار