مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

آیت‌الله خضر موسوی یکی از علمایی بود که هرگز از مردم فاصله نگرفت

سردار مرادحاجتی گفت: آیت‌الله خضر موسوی نیز یکی از چهره‌هایی بود که هرگز با مردم فاصله نگرفت و به همین دلیل مردم مومن اهواز و به خصوص هموطنان عرب خوزستانی‌مان ارادت خاصی به این مجاهد نستوه داشتند.
کد خبر: ۵۰۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 20February 2022

آیت الله خضر موسوی یکی از علمایی بود که هرگز از مردم فاصله نگرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به همراه «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز با حضور در منزل علامه مجاهد آیت الله «سید خضر موسوی»، به مقام شامخ این عالم برجسته ادای احترام و قرائت فاتحه کردند.

سردار مرادحاجتی در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان آیت الله موسوی، نقش علمای برجسته و شاخص خوزستان را در برهه های حساس و تاریخی انقلاب بی نظیر خواند و اظهار داشت: مردم خوزستان هرگز خدمات معنوی و تاثیرات دینی آیت الله جمی در خرمشهر، آیت الله موسوی جزایری در اهواز، آیت الله شیخ شوشتری در شوشتر و آیت الله قاضی دزفولی در دزفول را فراموش نمی کنند.

وی افزود: آیت الله خضر موسوی نیز یکی از چهره هایی بود که هرگز با مردم فاصله نگرفت و به همین دلیل مردم مومن اهواز و به خصوص هموطنان عرب خوزستانی مان ارادت خاصی به این مجاهد نستوه داشتند.

استاندار خوزستان نیز ضایعه درگذشت بزرگان علمی و دینی را تاسف بار خواند و گفت: از برکات این شخصیت های برجسته این است که شاگردان زیادی ر ا در مکتب های خود پرورش داده و به دنیای اسلام معرفی کردند.

در پایان این مراسم، سردار مرادحاجتی و خلیلیان با قرائت فاتحه یاد و خاطره عالم برجسته خوزستانی را گرامی داشتند و برای بازماندگان آیت الله موسوی طلب صبر و شکیبائی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار