شهرستان انار؛ اولین مکان استقبال از کاروان 21 شهید غواص در استان کرمان

آیین استقبال از کاروان 21 شهید غواص استان کرمان، عصر جمعه 16 مرداد ماه در شهرستان انار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ - 05August 2015

شهرستان انار؛ اولین مکان استقبال از کاروان 21 شهید غواص در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، احمد مراد زاده فرمانده سپاه ناحیه انار، با بیان اینکه این شهرستان اولین مکانی است که  کاروان شهدای غواص را در آغوش می گیرد، گفت: مردم شهیدپرور انار با آمادگی کامل منتظر استقبال ازکاروان 21 شهید غواص و خط شکن می باشند.

مرادزاده گفت: کاروان 21 شهید غواص عصر روز جمعه 16 مرداد ساعت 18 ازمیدان امام خمینی(ره) وارد این شهرستان می شوند ومردم با ذبح قربانی وانجام تشریفات نظامی از آنها استقبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهدا  با تشییع توسط مردم از میدان بسیج، خیابان امام(ره) وارد امام زاده محمد صالح  خواهند شد و پس ازاقامه  نمازمغرب و عشاء ، ویژه برنامه هایی از جمله سخنرانی، مداحی، زیارت عاشورا و محفل انس با قرآن با حضورمردم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه انار با اشاره به اعلام آمادگی ائمه جماعات روستاها، دهیاریها و همچنین پایگاه های مقاومت بسیج در مسیراستقبال جهت اجرای ویژه برنامه های در نظر گرفته شده، افزود: صبح شنبه 17 مرداد ماه، کاروان شهدا از اناربه سمت امین شهر و سپس از روستاهای صفائیه، گلستان، گلشن، بیاض، ساقی و لطف آباد عبور خواهد کرد.

این مسئول اعلام کرد: آیین استقبال ازکاروان 21 شهید غواص و خط شکن در شهرستان انار رأس ساعت 9 صبح شنبه و با بدرقه این کاروان به سمت شهرستان رفسنجان به پایان می رسد.

نظر شما
پربیننده ها