مدیر‌کل آموزش و پرورش استان قزوین:

دانش‌آموزان باید امید ضد‌انقلاب را به یأس تبدیل کنند

«سیاهکلی مرادی» گفت: امروز دانش آموزان این سرزمین باید با بصیرت انقلابی خود، امید ضد انقلاب را به یاس و پوچی تبدیل کنند.
کد خبر: ۵۰۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ - 21February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ‌امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان که امروز (دوشنبه) در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت را در مکتب اهل بیت (علهیم‌السلام) و امامت را داد تا قدردان اسلام، انقلاب اسلامی و شهدا باشیم.

این مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزان امانت یک نسل‌، یک ملت و یک تاریخ هستند که باید برای تربیت آنان برنامه‌ریزی دقیق انجام شود. در این راستا ادار‌‌ه‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین بهترین جایگاه برای به ظهور رساندن این هدف است.

سیاهکلی مرادی خاطر‌نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین آمادگی این را دارد تا در ساعات 6 گانه تعلیم برای دانش آموزان با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همکاری کند.

وی عنوان کرد: چه الگویی بهتر از شهدا برای بیمه کردن آینده دانش آموزانمان‌، باید ارتباط بین شهدا و دانش آموزان بیشتر شود تا غرور و حماسه در دانش آموزان بیش از پیش فعال‌ شود تا امید ضد انقلاب را به یاس تبدیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها