مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد؛

ظرفیت اثر‌گذار فضای مجازی در تبیین و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس

سرهنگ «وحیدی» بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی را در جهت تبیین و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بسیار اثرگذار توصیف کرد.
کد خبر: ۵۰۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 21February 2022

ظرفیت فضای مجازی در تبیین و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بسیار بی نظیر و اثرگذار است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، آیین تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی آذربایجان شرقی امروز همزمان با سراسر کشور به‌صورت وبینار در استان آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اهمیت فضای مجازی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های این عرصه را در جهت تبیین و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بسیار بی‌نظیر و اثرگذار توصیف کرد و گفت: لذا یکی از ارجحیت های مهم فعالان فضای مجازی، امروز جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف است‌.

وی جهاد تبیین را از راهکارهای اثربخش در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان برشمرد و افزود: چرا که در سایه روشنگری‌، تحلیل درست و روایت صحیح فعالان فضای مجازی است که می‌توان بخش عظیمی از توطئه‌های دشمنان را خنثی و مانع تحریف آنان از توانمندی های کشور شد.

وحیدی دلیل ثبات، اقتدار و امنیت امروز کشور را مرهون برکات دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: اما متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم از ظرفیت عظیم فضای مجازی در انتقال بیشتر محاسن آن دوران در جامعه به نحو احسن بهره مند شویم.

‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی هر لحظه از دوران دفاع مقدس را مملو از حماسه‌های ماندگاری عنوان کرد که مشخصا اگر به زبان قلم و یا هنر بیان شوند می‌تواند نقش تاثیرگذاری در صیانت و انتقال ارزش‌ها و رشادت‌های آن دوران به نسل‌های آتی داشته باشند.

وی در پایان استان آذربایجان غربی را ویترینی از مقاومت، دلاوری و سلحشوری مردمان این خطه در دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از این رو لازم است تا فعالان فضای مجازی استان بیش از این تلاش کنند تا بتوانند نقش آذربایجان‌ غربی را در دوران دفاع مقدس با تولید آثار فاخر تبیین کنند.

در این جشنواره «رضا قاسمی» از استان آذربایجان غربی رتبه سوم در بخش اینفوگرافی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها