معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان:

رسانه‌ها باید با انتشار عملکرد دولت در خوزستان، امید و نشاط را به جامعه منتقل کنند

نجاتی با بیان اینکه باید تلاش کنیم جلوی انتشار اخبار کذب و ناراحت کننده را بگیریم، گفت: رسانه‌ها با انتشار عملکرد دولت در استان امید و نشاط را به جامعه منتقل کنند.
کد خبر: ۵۰۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ - 21February 2022

رسانه‌ها باید با انتشار عملکرد دولت در خوزستان، امید و نشاط را به جامعه منتقل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «رضا نجاتی» معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان امروز در سی و هفتمین نشست شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان با بیان اینکه باید تلاش کنیم جلوی انتشار اخبار کذب و ناراحت کننده را بگیریم، اظهار داشت: رسانه‌ها با انتشار عملکرد دولت در استان امید و نشاط را به جامعه منتقل کنند.

وی افزود: مردم باید از عملکرد دولت و مسوولان و اقداماتی که انجام می‌شود آگاه شوند و از روند پیشرفت طرح‌های عمرانی مطلع شوند.

نجاتی با اشاره به امنیت ایجاد شده از سوی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: بسیاری از فعالیت‌هایی که این فرماندهی برای ایجاد امنیت در خوزستان انجام می‌دهد بازگو نمی‌شود که همین عامل باعث می‌شود تا شهروندان از اقدامات خوبی که رخ می‌دهد آگاهی پیدا نکنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود اخبار مربوط به استانداری را که در راستای حمایت از مردم انجام می‌شود به مخاطبان خود منتقل کنند تا آن‌ها بدانند دولت در همه موارد پشتیبان مردم است.

وی با بیان اینکه با انتشار اخبار خوب و درست به مردم در این ایام پایان سال آرامش را به جامعه تزریق کنیم، افزود: شهروندان باید از روند واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آگاه باشند تا وضعیت کنترل کرونا در استان روبه مثبت پیش برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار