پیام امیر سرتیپ رحیم زاده به‌مناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با صدور پیامی به امیر سرتیپ واحدی، شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ - 21February 2022

پیام امیر سرتیپ رحیم زاده بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با صدور پیامی به امیر سرتیپ واحدی، شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا اللَّهَ عَلَيْهِ فمنهم من قضی نحبه و منهم من يَنْتَظِرُ و ما بدلوا تبدیلا

همرزم ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

خبر شهادت دو تن از خلبانان تیزپرواز و غيور و از جان گذشته آن نیروی الهی، که در نهايت ایثار و از خودگذشتگی و در حالی که می‍توانستند با ابزار در اختیار، جان خود را نجات دهند، ولی برای جلوگیری از سقوط هواپیما در منطقه پرجمعیت و بروز فاجعه‌ای سنگین‍تر، جان شیرین خود را نثار دین و کشور و مردم خود کردند، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

اينجانب شهادت عزیزان به ملکوت اعلی پیوسته، سرهنگ دوم خلبان شهید صادق فلاحی و سروان خلبان شهید علیرضا حنیفه‌زاد را به جنابعالی و همه دلاورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‍های محترم این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض می‍نمایم.

از درگاه خدای بزرگ، توفیقات همه همرزمان عزیزمان در ادامه راه شهداء و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) را مسئلت می‍نمایم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور
سرتیپ ستاد قادر رحیم زاده

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها