شهید محمدیان: پیام شهیدان پیروی از ولایت است

شهید عباس محمدیان در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پیام شهیدان پیروی از ولایت است، ان‌شاءالله که از خون شهیدان به‌خوبی دفاع خواهید کرد و در برابر هرگونه سازش و اهمال‌کاری‌ها ایستادگی خواهید کرد.»
کد خبر: ۵۰۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰ - 01April 2022

شهید محمدیان: پیام شهیدان پیروی از ولایت است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «عباس محمدیان» فرزند «محمد حسین» هشتم بهمن ۱۳۴۴ در مشهد دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیست و پنجم بهمن ۱۳۶۱ در فکه به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید عباس محمدیان

«سلام و درود فراوان به رهبر بزرگ انقلاب اسلامى، امام امت، خمینى بت‌شکن. سلام و درود بی‌حد و مرز به شهیدان گلگون کفن اسلام از صدر تا کنون و بعد از این. سلام فراوان بنده بر همه انسان‌های حزب‌الله و شهید پرور ایران که با هرگونه ظلم و زورگویی و حق کشی‌ها به ستیز برخاسته و در هر وقت و هر زمان سرکوب می‌کنند و خواهند کرد. امیدوارم همینطورى که تا کنون گوش به فرمان رهبر بوده‌اند بعد از این بهتر از گذشته به فرمان رهبر گردن نهید.

پیرو خون شهدا باشید و در برابر اهمال کاری ایستادگی کنید

مگر نه این بود که در گذشته وقتی روحانیت از سالار شهیدان حسین (ع) مرثیه‌سرایى می‌نمودند، می‌گفتیم‌ای کاش ما هم بودیم، حالا که حسین زمان، خمینی بت‌شکن «هل من ناصر» می‌گوید ما و شما انسان‌های حق‌شناس باید با جان و دل لبیک بگوییم، چون براى دفاع از ناموس و اسلام عزیز می‌باشد.

پیام شهیدان پیروی از ولایت است، ان‌شاء الله که از خون شهیدان به خوبی دفاع خواهید کرد و در برابر هرگونه سازش و اهمال کاری‌ها ایستادگی خواهید نمود.

جشن دامادیم را در شهادتم بگیرید

مادر عزیزم! مرا در بهشت رضا، در جمع دیگر برادران به خاک بسپارید و جشنی را که برای دامادیم می‌خواستى بگیری در عزایم بگیر.

به امید پیروزی هرچه سریع‌تر اسلام و مسلمین جهان و توفیق کلیه افراد حزب‌الله در راه اسلام و قرآن که همان پیروی از ولایت می‌باشد.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار