مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

محتوابخشی موزه دفاع مقدس اردبیل با دقت پیگیری می‌شود

«واحد» گفت: کار سوژه‌یابی و بحث محتوایی و چینش موزه دفاع مقدس استان اردبیل با همکاری هنرمندان و متخصصان، با دقت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 22February 2022

محتوابخشی موزه دفاع مقدس استان اردبیل با دقت پی گیری می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه موزه‌آرایی و سوژه‌یابی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، امروز (سه‌شنبه) با حضور مشاوران سوژه‌یابی و موزه‌آرایی برگزار شد.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این جلسه، با اشاره به اینکه بخش فیزیکی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در مراحل پایانی قرار دارد، اظهار داشت: بحث سوژه‌یابی و محتوایی و چینش موزه دفاع مقدس استان اردبیل با همکاری هنرمندان و متخصصان با دقت پیگیری و در این خصوص از هنرمندان و نویسندگان بومی استان استفاده می‌شود.

وی افزود: پیشینه تاریخی استان اردبیل در گسترش تشیع، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و حماسه‌سازی در دفاع مقدس و دفاع از حرم، باعث شده است تا با دقت بیشتری نسبت به مراحل سوژه‌یابی و ندوین سیر روایی چهار مرحله‌ای محتوای موزه دفاع مقدس استان اقدام کنیم.

«عمار احمدی» از نویسندگان و محققین دفاع مقدس استان اردبیل و از مشاوران سوژه‌یابی موزه نیز از تنوع و تعدد سوژه‌های قابل طرح در موزه دفاع مقدس اردبیل سخن گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار