پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت خلبانان نیروی هوایی ارتش؛

از جان گذشتگی راه قهرمانانی است که در مکتب اباعبدالله (ع) درس ایثار و شهادت آموخته‌اند

قاضی‌زاده هاشمی در پیامی آورد: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون دلیرمردانی است که در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند و این راه قهرمانانی است که در مکتب سید و سالار شهیدان درس ایثار و شهادت آموخته‌اند.
کد خبر: ۵۰۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ - 22February 2022

ایثار مثال‌زدنی خلبانان شجاع خاطره قهرمانان بزرگ ایران اسلامی را زنده کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‎زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تسلیت گفت و از اقدام ایثارگرانه آن‌ها تمجید کرد.

پیام رئیس بنیاد شهید به شرح زیر است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب، آیه ۲۳)

شهادت و ایثار مثال‌زدنی خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بار دیگر خاطره قهرمانان بزرگ ایران اسلامی را زنده کرد. درود بر قهرمانانی که با نثار جان خویش از هموطنان خود دفاع کردند و هواپیمای سانحه دیده را از آن‌ها دور ساختند.

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون دلیرمردانی است که در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند و خلبان شهید سرهنگ دوم «صادق فلاحی» و خلبان شهید سروان «علیرضا حنیفه‌زاد» نیز در لحظاتی نفس‌گیر از جان خود گذشتند تا مانع از بروز فاجعه‌ای بزرگ شوند و این راه قهرمانانی است که در مکتب سید و سالار شهیدان درس ایثار و شهادت آموخته‌اند.

اینجانب ضمن ستایش و تمجید از رشادت این خلبانان جان بر کف و ایثارگر، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، همرزمان شریف ایشان در نیروی هوایی ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های معظم‌شان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای این شهدای معزز علو درجات را مسألت می‌نمایم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار