مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری همدان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام راهیان‌نور دانشجویی در همدان/ توجه ویژه به «جهاد تبیین» بین دانشجویان

«محمدی» از آغاز ثبت نام راهیان‌نور دانشجویی در همدان خبر داد و گفت: امسال سعی شده است که راوایان، علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به موضوع جهاد تبیین نیز توجه ویژه‌ای کنند.
کد خبر: ۵۰۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 22February 2022

آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی در همدان/ امسال به بحث جهاد تبیین توجه ویژه‌ای خواهد شد«بهنام محمدی» مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری استان همدان، دانشگاه‌های کوچک استان همچون دانشگاه علمی‌کاربردی، جهاد دانشگاهی، عمران و توسعه، فرهنگیان، صنعتی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و فنی و حرفه‌ای را تحت پوشش دارد.

وی بیان داشت: طبق جلساتی که در رده‌های بالایی ستادی راهیان نور برگزار شده بود، مقرر شد که از دانشگاه‌های کوچک همدان هم اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق جنوب کشور صورت گیرد و پیش‌بینی کرده‌ایم امسال پنج اتوبوس به راهیان‌نور اعزام شود.

محمدی متذکر شد: با توجه به تائیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر امر راهیان‌نور و همچنین تقویت معنویت بین دانشجویان، اردو‌های راهیان‌نور برگزار می‌شود و امسال هم به‌طور ویژه به بحث «جهاد تبیین» خواهیم پرداخت.

وی بابیان اینکه امسال راویان علاوه بر تشریح عملیات دفاع مقدس، به بحث جهاد تبیین هم توجه ویژه‌ای خواهند داشت، گفت: یکی از موضعاتی که امسال هم در بحث بسته‌های فرهنگی و هم روایتگری مدنظر داریم، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و تلاش شده در این اردو به سؤالات دانشجویان در این خصوص، علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پاسخ دهیم.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری همدان ابراز داشت: اعزام‌های کل استان همدان از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفند برای برادران و ۲۱ تا ۲۵ اسفند برای خواهران بوده و هزینه ثبت‌نام برای هر فرد ۲۰۰ هزار تومان است.

وی بیان داشت: دانشجویان تحت پوشش حوزه دانشجویی شهید مطهری همدان می‌توانند تا ۱۰ اسفند با مراجعه به سایت www.rahnoor.ir و وارد کردن کد ثبت‌نام ۷۰۹ برای برداران و کد ۷۱۰ برای خواهران، در این سایت ثبت‌نام کنند و همچنین باید تا روز اعزام سه دز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار