نماینده ولی فقیه در خوزستان:

زائران اربعین حسینی باید با کمترین مشکل از پایانه های مرزی راهی کربلای شوند

موسوی‌فرد به گرمای شدید در ایام اربعین سال آینده اشاره کرد و گفت: زائران در فصل گرما باید با کمترین مشکل و معطلی از پایانه‌های مرزی راهی کربلای معلی شوند.
کد خبر: ۵۰۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 22February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست ویژه ستاد اربعین حسینی در خوزستان امروز به ریاست «صادق خلیلیان» استاندار ویژه خوزستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با موضوع برنامه‌ها، نیازها و پیشنهادها برای برگزاری پیاده روی اربعین 1401 در اهواز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این نشست به برخی از نارسایی‌ها در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه، و قرار نگرفتن موکب ها در مسیر تردد زائران در مرز چذابه اشاره کرد و اظهار داشت: باید تدابیری برای برطرف شدن این مشکل اندیشیده شود.

 موسوی فرد در بخش دیگری از سخنان خود به گرمای شدید در ایام اربعین سال آینده اشاره کرد و افزود: زائران در فصل گرما باید با کمترین مشکل و معطلی از پایانه های مرزی راهی کربلای معلی شوند.

وی از آنچه برخورد نامناسب برخی دست اندرکاران با زائران اربعین خواند، انتقاد کرد و خواستار شد: به کارگیری نیروهای باانگیزه، جهادی و انقلابی در مجموعه پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه برای تامین و هدایت زائرین ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار