استاندار خوزستان:

نسل جوان نیازمند تولید محتوای معنوی و ارزشی به زبان نو هستند

خلیلیان بر انجام خلاقیت در امور دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: نسل جوان ما نیازمند محتوای معنوی و ارزشی به زبان نو هستند.
کد خبر: ۵۰۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ - 22February 2022

نسل جوان ما نیازمند تولید محتوای معنوی و ارزشی به زبان نو هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پنجمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز به ریاست «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان، دبیری سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و با حضور مسئولین کمیته های مختلف، معاونین استاندار خوزستان، شهردار اهواز و نماینده یگان های مختلف نیروهای مسلح در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست، بر انجام خلاقیت در امور دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: نسل جوان ما نیازمند محتوای معنوی و ارزشی به زبان نو هستند.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس قابلیت پردازش و انتقال از طرق مختلف را دارد و ما به ناچار و برای احترام به سلیقه نسل جوان باید هم به صورت سنتی و هم به شیوه های جدید، گنج های درون جنگ را استخراج کنیم.

خلیلیان گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک مسیر راهبردی برای همه حوزه هاست. ما باید در حوزه اقتصاد و در دیگر عرصه ها نیز از قابلیت های این مکتب ارزشی و این فرهنگ غنی عاشورایی بهره ببریم و نگذاریم پیوند بین نسلی این قابلیت ملی و دینی از هم گسسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار