بزرگداشت سردار «مهدوی‌نژاد» در یزد برگزار شد

مراسم بزرگداشت سرتیپ دوم پاسدار «مهدی مهدوی‌نژاد» امروز در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 22February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، مراسم بزرگداشت سرتیپ دوم پاسدار «مهدی مهدوی نژاد» امروز در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

در این مراسم با حضور آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از همرزمان این سردار و قشر‌های مختلف مردم، یاد و خاطره او گرامی داشته شد.

نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم اظهار داشت: من چند سال توفیق همراهی شهید مهدوی نژاد را داشتم و آنچه از نزدیک از این شهید عزیز دیدم، به معنای واقعی یک شخصیت مومن، انقلابی، باانگیزه، متدین، خانواده‌دار، اصیل، خستگی‌ناپذیر، پرتلاش، معتقد به ولایت فقیه و روحانیت بود.

حجت الاسلام «عباس سبحانیان» افزود: گاهی برخی افراد شعار‌هایی را بدون اعتقاد قلبی مطرح کنند، اما شهید مهدوی نژاد به تمام مواردی که اشاره شد اعتقاد قلبی و دلی داشت.

وی با بیان اینکه اسلام، انقلاب و سپاه بر پایه خون‌های پاک فرماندهان شهید بنا شده است، گفت: شهادت یک امر اتفاقی و تصادفی نیست بلکه خدای متعال از میان بندگان، خوبان را انتخاب می‌کند.

«مهدی مهدوی نژاد» جانشین معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران، روز ۲۶ بهمن ماه به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی زمان جنگ آسمانی شد و پیکر وی در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد.

در کارنامه این فرمانده سپاه، فرماندهی در مناطق عملیاتی و فرماندهی در تیپ الغدیر استان یزد از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۰، تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها