فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

باید با خلق هنر ارزشی به جنگ با پلشتی های هنر استکبار برویم

سردار شاهوارپور گفت: ترویج هنر ارزشی و انقلابی باید همراه با توجه به نسل جوان هنرمند ما باشد که بتوانیم با این سلاح تاثیرگذار به جنگ با پلشتی های هنری استکبار برویم.
کد خبر: ۵۰۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ - 23February 2022

باید با خلق هنر ارزشی به جنگ با پلشتی های هنر استکبار برویمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین آیین اختتامیه جشنواره‌های متمرکز فرهنگی، پژوهشی و هنری حوزه دفاع مقدس خوزستان امروز در سالن شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد.

سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در این مراسم، تعالی هنر اسلامی را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: بزرگان انقلاب همیشه تاکید بر ترویج هنر در قالب شئونات اسلامی و ارزشی داشتند و آن را تاکید کردند.

وی افزود: هنر غرب به دنبال ترویج هنر ابتذال است و این نابهنجاری انسانی در قالب هنر باید توسط جامعه فرهیخته و متعهد جوان ما با تولید آثار فاخر معنوی پاسخ داده شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ترویج هنر ارزشی و انقلابی باید همراه با توجه به نسل جوان هنرمند ما باشد که بتوانیم با این سلاح تاثیرگذار به جنگ با پلشتی های هنری استکبار برویم.

سردار شاهوارپور بیان داشت: هنر می تواند احساسات و غیرت ملی و دینی مان را همیشه در سطح عالی نگه دارد و همین تاثیر هنر خبر و تصویر و شعر و موسیقی است که باعث می شود در مناسبت ها و راهپیمایی های مختلف، علیرغم مشکلات فراوان، مردم عزیز ما با شعور و حماسه آفرینی خود، خیابان ها را به اشغال قدوم خود در مِی آورند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار