بازدید جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح از جزایر «نازعات»

امیر سرتیپ «نصیرزاده» با حضور در جزایر نازعات خلیج فارس، ضمن بازدید از بخش‌های رزمی - عملیاتی مختلف، میزان آمادگی و توان رزم عملیاتی یگان‌های نیروی دریایی سپاه را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۵۰۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ - 23February 2022

بازدید جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح از جزایر «نازعات»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه برخی معاونین ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرماندهان و کارشناسان با حضور در مناطق دریایی و جزایر نازعات خلیج فارس، از قسمت‌های مختلف رزمی، عملیاتی و پشتیبانی یگان‌های نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور بازدید کرد و آمادگی و توان رزمی - عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه به‌منظور بررسی میزان آمادگی و توان رزمی رزمندگان مستقر در جزایر تنب بزرگ، کوچک و بوموسی، در این جزایر حضور یافت و از بخش‌های شناوری، موشکی، پهپادی، جنگالی و قرارگاه‌های ناویان در جزایر بازدید کرد.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه با حضور میدانی در جمع رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعات، با عرض خداقوت و خسته نباشید به آن‌ها، بر انجام صحیح و سریع مأموریت‌های محوله برای بالا بردن توان دفاعی تأکید کرد.

امیر نصیرزاده همچنین در حاشیه این بازدید، طی سخنانی با مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های رزمندگان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه در حراست و صیانت از حریم منابع و منافع ملت عزیر ایران اسلامی گفت: آنچه امروز در این سفر و بازدید میدانی موجب خرسندی و رضایتمندی ما قرار گرفت، مشاهده جمع کثیری از چهره‌های جوان، افسران تازه‌نفس و آماده، مصمم با روحیه جهادی، انقلابی و سلحشوری است که با توکل بر خداوند متعال، محکم، باصلابت و با هوشیاری کامل برای دفاع از میهن اسلامی در این جزایر ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار