فرمانده سپاه نینوای گلستان:

دانش‌آموز گلستانی از طریق نرم‌افزار شاد، زائر راهیان نور می‌شوند

سردار «ملک شاهکوهی» گفت: امسال حدود ۳۶ هزار دانش‌آموز استان گلستان از طریق نرم‌افزار آموزشی شاد، زائر یادمان‌های عملیاتی جنوب غرب کشور خواهند بود.
کد خبر: ۵۰۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 23February 2022

بی

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، آیین افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی استان گلستان، امروز گلزاری شهدای گرگان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای گلستان در این مراسم اظهار داشت: به خاطر کرونا در حوزه راهیان نور فقدانی ایجاد شده بود که نیازمند انتقال فرهنگ و ایثار باشد و در این راستا باید کیفیت اهمیت داده شود.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به لزوم ایجاد فضا و زمینه برای حضور دانش آموزان در شبکه شاد خاطرنشان کرد: 15تا 25 اسفند اعزام دانشجویان و از 25 اسفند تا 15 فروردین بسیج محلات به مناطق راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی افزود: دفاع مقدس اتفاق عجیبی بود که هر چه بگذرد بر اعتبار و ارزش آن افزوده می شود، تلالو دفاع مقدس بالاست که نمی توان ساده آن را تشریح کرد، جنگ گنجینه ای تمام نشدنی است که هرکس به اندازه تلاش خود از گنج بی منتها استخراج می کند.

ملک شاهکوهی با اشاره به لزوم تبیین در عرصه جهاد عنوان کرد: تبیین مهم تر از خود جنگ است چرا که دشمن به دنبال این است آن را تحریف کند اما باید بگوییم چه اتفاق هایی رخ داد.

فرمانده سپاه نینوا ابراز کرد: جوانان باید تاریخ ۲۵۰ سال گذشته را بخوانند و بدانند شاهان بی کفایت قبلی بدون جنگی سرزمین ما را تحویل دشمنان دادند اما قهرمانانی مانند میرزا کوچک خان بودند که وقتی روس ها حمله کردند میرزا کوچک خان ایستاد، این تاریخ ایران است.

وی ادامه داد: پیام راهیان نور نقش امام در دفاع مقدس است و این موضوع نباید کم رنگ شود امام  بود که ایستادگی را در ما افزایش داد و را زنده کرد ما مدیون امام هستیم هر چه دعا دارید بدرقه امام کنید، بعد از امام نیز دوران سخت و دشوار رهبری مقام معظم رهبری بود.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: امسال حدود ۳۶ هزار دانش آموز استان از بستر نرم افزار آموزشی شاد، زائر یادمان های مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خواهند بود.

فرمانده سپاه نینوا گفت: نقش امام و رهبری باید تبیین شود اما دشمن سعی دارد با یک توطئه آن را جابجا کند باید بگوییم در زمان طاغوت که بودیم و الان چه دستاوردهای بی شماری را داشته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها