استاندار البرز:

جایگاه امروز خود را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا هستیم

«عبداللهی» گفت: دیدار از خانواده‌های شهدا به ما یادآوری می‌کند که جایگاه امروز خود را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا هستیم؛ وظیفه همه ماست که به مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.
کد خبر: ۵۰۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ - 23February 2022

جایگاه امروز خود را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز امروز در دیدار با خانواده شهید «علی‌اصغر صدیقیان» و ایثارگر آزاده «یوسف شیخی»، خانواده‌های شهدا را ولی‌نعمتان انقلاب دانست و اظهار داشت: هدف از این دیدارها، تکریم، قدردانی و قدرشناسی از این خانواده‌ها و گرفتن انگیزه و روحیه مضاعف برای خدمتگزاری به مردم است.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه امروز در کشور، نظام و انقلاب داریم، مرهون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها و رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان است، تأکید کرد: نباید فراموش کنیم که چه اتفاقاتی برای این نظام و انقلاب رخ داد و چه خون‌هایی در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب ریخته شده است.

استاندار البرز بیان داشت: به‌منظور قدردانی و قدرشناسی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، مقرر شد همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان البرز، طی یک حرکت جمعی و گروهی، در بازه زمانی 10 بهمن تا 10 اسفند با خانواده‌های شهدا دیدار کنند. این امر علاوه بر حفظ شأن و احترام این خانواده‌ها، موجب ایجاد وحدت، انسجام و همبستگی مسئولان برای انجام امور و رقم زدن اتفاقات مطلوب در استان می‌شود.

عبداللهی اذعان داشت: از طرفی این دیدارها و سرکشی‌ها به ما نیز یادآوری می‌کند که جایگاه امروز خود را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا هستیم. وظیفه همه ماست که به مردم ولایتمدار و انقلابی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند، خدمت کنیم. امید است این حرکت توشه‌ای برای آخرت، تجربه‌ای برای حرکات بعدی و انگیزه‌ای برای تلاش و خدمتگزاری بیشتر مسئولان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها