در آستانه روز خبرنگار:

صدای سحرگاهان رادیو فارس خاموش شد

مجری سحرگاهان رمضان رادیو فارس، دار فانی را وداع گفت و در دارالرحمه شیراز آرام گرفت.
کد خبر: ۵۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ - 07August 2015

صدای سحرگاهان رادیو فارس خاموش شد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، استاد کمال سلمانپور گزارشگر پیشکسوت صدا و سیمای مرکز فارس پس از تحمل بیماری در بیمارستان نمازی شیراز دارفانی را وداع گفت و صبح جمعه در میان غم و اندوه مردم شیراز، در دارالرحمه، به خاک سپرده شد.

 مرحوم کمال سلمانپور، خبرنگار، گزارشگر و مجری و گوینده توانمند صدا و سیمای مرکز استان فارس، بعد از چهارسال تحمل سختیهای بیماری سرطان خون، شامگاه چهارشنبه 14 مردادماه، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

سلمانپور از سال 1360 همکاری خود را با صدا و سیمای استان فارس آغاز کرد و به عنوان یکی از پیشکسوتان رسانه ملی، از جمله خبرنگارانی بود که در دوران دفاع مقدس، مدتی را در جبهههای نبرد حق علیه باطل، حضور داشت.

روایت او از جنگ و دفاع مقدس، معرفی آداب و رسوم مردم استان فارس در قالب برنامههای مختلف، اجرای برنامههای قبل از اذان در رادیو و همچنین اجرای برنامههای سحرگاهی رادیو از برنامههایی است که صدای این فرهیخته رسانهای استان فارس را در دل مردم زنده نگه داشته است.

به گزارش دفاع پرس، پیکر این خبرنگار و گزارشگر فرهیخته فارس، صبح جمعه از حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) تشییع و در آرامستان دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها