معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

هزار دانشجو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: یک هزار دانشجو با پشتیبانی سپاه و بسترسازی یادمان‌ها به مناطق یادمان‌های دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ - 24February 2022

به گزارش دفاع‎‌پرس از قزوین، جلسه کاروان راهیان نور، امروز به ریاست اعلایی استاندار قزوین و با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین،  سرهنگ امیری مقدم مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس، و جمعی از مسوولان استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

سرهنگ «حمزه برین »در این جلسه با اشاره به اینکه در سال های اخیر بیش از چهار هزار دانش آموز از اوایل مهر تا اواخر بهمن طی پروسه سه روزه به اردوی راهیان نور اعزام می شدند بیان اظهار داشت :  به دلیل شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر، اردوی راهیان نور بصورت مجازی برگزار می شود. امسال در طول چند روز اخیر تولیداتی با محوریت مناطق و یادمان ها ایجاد شده و بیش از سه میلیون نفر از این تولیدات بازدید داشتند.

وی افزود: تا سال ۹۸، میزبان پنج هزار اعزام عمومی در طول اواخر اسفند تا ۱۴ فروردین بودیم و حدود ۳ هزار دانشجو تا همان زمان به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می شدند.

سرهنگ برین  تصریح کرد: پس از شیوع بیماری کرونا این مراسم معنوی به صورت غیرحضوری و در بستر مجازی برگزار شد. اما امسال از ۱۶ تا ۲۶ اسفندماه حدود هزار دانشجو با پشتیبانی سپاه و بسترسازی یادمان ها به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها