پدر شهید «طباطبایی» دعوت حق را لبیک گفت

«سید علی‌اکبر طباطبایی بفروییه» پدر شهید مفقودالاثر «سید عزیزالله» دار فانی را وداع گفت و به فرزندش پیوست.
کد خبر: ۵۰۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ - 25February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «سیدعلی اکبر طباطبایی بفروییه» پدر شهید مفقودالاثر «سید عزیزالله طباطبایی بفروییه» دار فانی را وداع گفت و به فرزندش پیوست.

پیکر مطهر این پدر شهید عصر روز گذشته (پنجشنبه) از روضه رضوان به طرف گلزار شهدای بفروئیه شهرستان میبد تشییع و به خاک سپرده شد.
 
شهید سید عزیزالله بفروئی در تاریخ ۱۳۴۲/۹/۲ در هران به دنیا می‌آید. در اوایل جنگ تحمیلی هنوز نزدیک پانزده سال بیشتر نداشت که در خانه جلوی چشم پدرش دور حیاط خانه می‌چرخد و با صدای بلند تکرار می‌ند که «شهید مفقودالاثر سید عزیزالله طباطبایی...» سید عزیز با توجه به علاقه‌ای که برای شرکت در جنگ دارد از پدرش اجازه می‌گیرد، ولی با خالفتش روبرو می‌شود او مجبور می‌شود که برای بالا بردن سن خود شناسنامه اش را دستکاری کند تا شاید بتواند از این طریق به جبهه اعزام شود، اما باز با مخالفت مسئولین پایگاه روبرو می‌شود.
 
سید عزیز با اصرار فراوان سرانجام دل پدر را نرم می‌کند و موافقتش را به دست می‌آورد لحظه‌ی خداحافظی با خانواده با یقین می‌گوید که من دیگر از جبهه برنخواهم گشت... این شهید روشن ضمیر و دل آگاه در تاریخ ۱۳۶۲/۹/۱۳ به شهادت می‌رسد و همانطور که خودش بار‌ها با اعتقاد قلبی به خانواده گفته است دیگر هیچ وقت از جبهه برنمی گردد و هنوز پیکرش یافت نشده و پنهان از دیدگاه بشر است، اما روان آسمانیش در نزد خداوند است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار