امام جمعه ارومیه:

جدیت، اخلاص و جهادی عمل کردن از ارکان الگوی مدیریتی مسئولان باشد

حجت‌الاسلام «قریشی» قبول مسئولیت و مقام را در اسلام امانت الهی توصیف کرد و گفت: جدیت، اخلاص و جهادی عمل کردن از لازمه‌های مدیریت است.
کد خبر: ۵۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ - 25February 2022

جدیت، اخلاص و جهادی عمل کردن از ارکان الگوی مدیریتی مسئولان باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش رو بودن مبعث ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار داشت: بعثت پیامبر حادثه بسیار با عظمتی است که مسیر رستگاری را برای انسانها آشکار ساخت.

وی با اشاره به رسالت بعثت پیامیر اکرم (ص) اساسی ترین هدف را تحول و دعوت به توحید ،یکتاپرستی و نفی هرگونه شرک و جهالت دانست و گفت: لذا امروز نیز که جاهلیت مدرن جامعه را پر کرده تنها به وسیله عمل به دستورات قرآن و پیامبر (ص) است که می توان به سعادت دنیا و آخرت دست یافت.

حجت الاسلام قریشی  در بخش دیگر سخنان خود روز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی که در کشور به عنوان روز مهندس نامگذاری شده است را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود: امیدواریم معرفت دینی و معنوی این دانشمند سرمشق مهندسین کشور باشد.

امام جمعه ارومیه با تبریک روز وکیل، نیز اظهار داشت: لذا قضاوت و وکالت تنها یک شغل نیست بلکه مسئولیت بسیار سنگینی است که باید به وسیله آن عدل و داد  را در جامعه ساری و جاری ساخت.

وی با اشاره به طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی ادامه داد: نمایندگان مجلس و مسئولین امر باید قبل از به تصویب رساندن این طرح آن را در بین مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: نمایندگان و مسئولان باید صحبت های منتقدان را بشنوند و بعد از تحقیق و مطالعه اگر به نفع مردم و کشور بود آن را تصویب کنند و اگر به ضرر کشور بود با صراحت بگویند این طرح قابل اجرا نیست.

وی با اشاره به انتصاب هایی که اخیرا در استان صورت گرفته از مدیران خواست جدیت، اخلاص و جهادی عمل کردن  را از ارکان مدیریتی خود قرار دهند و این پست و مقام را امانت الهی بدانند که در قیامت و در محضر خدا باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار