امام جمعه اندیمشک:

تاریخ نشان داده که ابرقدرت‌ها فقط به دنبال منافع خود هستند

موسوی درس گرفتن از تاریخ را ضروری دانست و گفت: در طول دوران‌های مختلف ماهیت بسیاری از ابرقدرت‌ها اثبات شده و آنها فقط به دنبال منافع خود هستند.
کد خبر: ۵۰۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 25February 2022

تاریخ نشان داده که ابرقدرت ها فقط به دنبال منافع خود هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سیدکمال موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک اظهار داشت: قدرت نمایی کشورهای غربی به اتکای سلاح های مدرن شان است و  نباید به وعده‌های آنها دلخوش بود.

وی درس گرفتن از تاریخ را ضروری دانست و افزود: در طول دوران های مختلف ماهیت بسیاری از ابرقدرت ها اثبات شده و آنها فقط به دنبال منافع خود هستند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به حمله روسیه به اوکراین با تشریح ابعاد و اهداف این تهاجم گفت: این حمله داری ابعاد مختلفی برای عبرت گرفتن است که باید با هوشیاری در ابعاد آن تامل کرد.

موسوی در بخش دیگری با اشاره به لزوم تربیت نسل مفید برای آبادانی ایران اسلامی بیان داشت: برای نسل های جدید ما بهترین فرصت استفاده از زمان نوجوانی برای رسیدن به کمال الهی و سعادت است.

خطیب جمعه اندیمشک یادآور شد: دشمن به دنبال این است در فکر نوجوانان ما بذر بی دینی بکارد لذا تلاش جمعی ما باید حفظ و تعالی فرهنگ اسلامی، انقلابی و معنویت در بین نسل های نوجوان و جوان باشد.

وی افزود: در سطح مدارس و دانشگاه ها باید تلاش مضاعفی برای تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان انجام شود تا نسل آینده موفق تر و شایسته عمل کند. همانگونه که نوجوانان و جوانان ما در برهه های مختلف با پیروی از خط امام و رهبری به خوبی حماسه ساز شدند باید همچنان جوانان این دیار نسلی در تراز انقلاب بوده و افتخار آفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها