امام جمعه کنگان:

جنگ روسیه و اوکراین نشان داد غربی‌ها هرگز پایبند به تعهدات خود نیستند

«محمودی» گفت: جنگ روسیه و اوکراین نشان داد آمریکا و غربی‌ها هرگز پایبند به تعهدات خود نیستند و کشورهایی را که به آنان قول حمایت می‌دهند را در شرایط بحران و خطر تنها می‌گذارند و این درس و پیامی است برای کسانی که هنوز به دنبال ارتباط با آمریکا هستند.
کد خبر: ۵۰۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ - 25February 2022

جنگ روسیه و اکراین نشان داد غربی‌ها هرگز پایبند به تعهدات خود نیستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با گرامیداشت روز امور تربیتی اظهار داشت: فلسفه تشکیل امور تربیتی، ترغیب و تشویق دانش آموزان به ارزش‌های اسلامی است.

وی با تحلیلی بر جنگ روسیه و اوکراین و مواضع ستودنی دولت جمهوری اسلامی برای کاهش تنش‌ها گفت: بایستی همه دولت‌ها و مجامع بین المللی برای خاموش کردن این آتش جنگ و ناامنی تلاش کنند.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: این جنگ نشان داد آمریکا و غربی‌ها هرگز پایبند به تعهدات خود نیستند و کشورهایی را که به آنان قول حمایت می‌دهند را در شرایط بحران و خطر تنها می‌گذارند و این درس و پیامی است برای کسانی که هنوز به دنبال ارتباط با آمریکا هستند.

محمودی ضمن تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی کنگان و دفتر امام جمعه، با اشاره به سفر اخیر معاون بنیاد مستضعفان کشور به کنگان برای بررسی مشکلات بخشی از شهروندان کنگانی افزود: بخشی از مردم کنگان سال‌های متوالی است که بر سر مالکیت منازل و یا اراضی شأن با بنیاد مستضعفان دچار مشکلاتی شده‌اند که انتظار جدی این است با نگاه ارزشمندی که ریاست بنیاد مستضعفان و مجموعه این نهاد دارد، مشکل مردم برای همیشه حل و سامان یابد.

وی با تقدیر از نگاه ارزشمند معاون بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: اراده بنیاد برای حل مسئله جدی است و قرار است حسب قول مسئولان بنیاد، با تشکیل کارگروهی و با نگاهی انقلابی و جهادی این معضل ساماندهی شود.

خطیب جمعه کنگان اظهار داشت: مسئولان بنیاد مستضعفان وعده داده‌اند که اقداماتی را در حوزه تأمین مسکن برای افراد فاقد مسکن یا کارهای عام المنفعه انجام دهند.

محمودی در بخش دیگر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و بیان فضائل و مناقب آن حضرت گفت: زندگانی آن حضرت در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، خدمت رسانی و اعانه به فقرا و محرومان الگویی برای پیروان آن امام همام است.

وی با تبریک عید سعید مبعث بیان کرد: به فرموده امام راحل حادثه‌ای به عظمت بعثت در عالم اتفاق نیفتاده است و به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب، روز «بعثت»، تحقیقاً بزرگ‌ترین روز در تاریخ بشریّت است.

امام جمعه کنگان بعثت را نعمتی برای همه بشریت ذکر و با استناد به فرمایشات نورانی پیامبر خاتم و عنایت آن حضرت در مورد امام زمان (عج)، از همه مردم و دست اندرکاران امر برگزاری باشکوه دعای ندبه بویژه هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کنگان تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار