نماینده ولی‌فقیه در سپاه مطرح کرد؛

حضور پررنگ بسیج و سپاه در امر واکسیناسیون عمومی

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به حضور پررنگ بسیج و سپاه در امر واکسیناسیون عمومی و ارائه خدمات مختلف درمانی و بهداشتی با احداث بیمارستان‌های صحرایی گفت: سپاه، خدمت‌رسانی به ملت ایران را در عرصه‌های مختلف بهداشت، درمان، حوادث غیرمترقبه جزء رسالت ذاتی خود می‌داند.
کد خبر: ۵۰۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ - 25February 2022

حضور پررنگ بسیج و سپاه در امر واکسیناسیون عمومی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به حضور سپاه و بسیج در خط مقدم خدمت به مردم در سنگر سلامت، خدمات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا به مردم را از ابعاد شخصیت ذاتی آن برشمرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج راه جلب رضایت خداوند متعال را در رضایت مردم می‌بینند.

تقرب الهی در خدمت به مردم تحقق پیدا می‌کند  

نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: تقرب الهی در خدمت به مردم تحقق پیدا می‌کند، خدمت به مردم عرصه‌های مختلفی دارد و سپاه و بسیج تلاش‌های ارزشمندی در این راستا به‌ویژه در حوزه سلامت انجام دادند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به حضور پررنگ بسیج و سپاه در امر واکسیناسیون عمومی و ارائه خدمات مختلف درمانی و بهداشتی با احداث بیمارستان‌های صحرایی و...، تصریح کرد: خدمت در عرصه‌های سلامت، امنیت و آرامش مردم ارزش بالایی دارد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه، خدمت‌رسانی به ملت ایران را در عرصه‌های مختلف بهداشت، درمان، حوادث غیرمترقبه جزء رسالت ذاتی خود می‌داند، تصریح کرد: خدمت به ملت ایران، مصداق پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را دارد، چون اجرای آن از احکام الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: عزیزان ما در سپاه و بسیج دنبال رضای خداوند متعال هستند و به این مهم اعتقاددارند که تنها راه دستیابی به عبودیت خدا، خدمت گذاری صادقانه به مردم است.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار