امام جمعه شهرستان محمودآباد:

امور تربیتی نیازمند حمایت مدیران است

حجت‌الاسلام «جباری» گفت: امروز امور تربیتی نیازمند حمایت، تقویت و توجه همه جانبه از سوی مدیران ارشد شهرستانی و استانی و کشوری است.
کد خبر: ۵۰۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ - 25February 2022

امروز امور تربیتی نیازمند حمایت مدیران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه شهرستان محمودآباد امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تشکر و قدردانی از زحمتکشان آموزش و پرورش آموزشگاه‌های شهرستان محمودآباد به مناسبت هشتم اسفند روز امور تربیتی اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجایی بر اساس ایدئولوژی اسلامی و دغدغه‌های مکتبی رسالت آموزش و پرورش را فراتر از خواندن و نوشتن و درس فراگرفتن می‌دیدند.

وی ادامه داد: شهیدان باهنر و رجایی با تاسیس امور تربیتی سعی داشتند ارزش آموزش تعهد و تخصص را درهم بیامیزند تا دانش آموزان مومن، انقلابی، عالم، فهیم و مودب را در بطن و بستر مدارس و آموزشگاه‌ها رشد و پرورش دهند تا نهایتاً بتوانند در بدنه انقلاب تاثیر گذار باشند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد در رابطه و مسئله آب روستای یوسف آباد متذکر شد: به چه دلیل همه کارمان نسبت به حل مشکلات مردم می‌بایست به جا‌های باریک و تنش‌ها و پرهزینه برسد تا ما مسئولین از خواب بیدار شویم و اقدامی که خیلی بیشتر می‌بایست انجام می‌دادیم را پس از پیگیری و رفت و آمد‌های مکرر انجام بدهیم؟

حجت الاسلام جباری ضمن قدردانی از دغدغه مندی مدیر محیط زیست شهرستان و بخشدار که به جد پیگیر معضل آب آلوده و متعفن از پساب‌ها و شیرابه‌های شرکت کاله هستند، گفت: این دغدغه مندی بسیار با ارزش است و باید دستگاه قضا به صورت جدی و قاطعانه در پرونده  ورود پیدا کند و فرمانداری نیز کار را تا نتیجه دنبال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار