پیام پهپاد‌های حزب الله برای رژیم صهیونیستی

ورود پهپاد‌های حزب الله به حریم هوایی اراضی اشغالی حاوی پیام‌هایی به ویژه برای رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۵۰۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ - 25February 2022

پیام پهپاد‌های حزب الله برای رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، رژیم صهیونیستی به تازگی ادعا کرد یک پهپاد را که از مرز‌های لبنان وارد حریم هوایی اراضی اشغالی شده بود، رهگیری کرده است.

به گزارش «میدل ایست مانیتور»، این موضوع نشان دهنده شکست تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از دستیابی حزب الله به تسلیحات جدید و پیشرفته است.

توضیح رژیم صهیونیستی از آنچه در حال رخ دادن است این است که حزب الله طبق معمول همیشه در تلاش است تا آمادگی این رژیم و سرعت واکنش عملیاتی آن را آزمایش کند.

این رژیم همچنین معتقد است که حزب الله می‌خواهد ثابت کند که واقعاً دارای قابلیت‌های جدیدی است و پهپاد‌هایی که در حال حاضر برای شناسایی استفاده می‌کند ممکن است در رویارویی بعدی مسلح شوند و جنگ بعدی را به شدت متفاوت از جنگ‌های قبلی کند.

حزب الله می‌خواهد پیامی در مورد رونمایی اخیر سید حسن نصرالله از قابلیت‌های نظامی جدید به رژیم صهیونیستی بفرستد؛ بنابراین در کمتر از ۲۴ ساعت دو پهپاد را از لبنان پرتاب کرد تا به صهیونیست‌ها بگوید «شما باید سخنان دبیر کل حزب الله را جدی بگیرید، زیرا ما در واقع هر زمان که بخواهیم امنیت ساکنان اراضی اشغالی را مختل می‌کنیم و ارتش شما را مجبور می‌کنیم تا سطح آمادگی خود را در مرز‌های شمالی افزایش دهند.»

نگارنده در پایان می‎گوید که حقیقت این است که حزب الله در جنگ روانی بر رژیم صهیونیستی چیره شده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها