ادای احترام سردار «مرادحاجتی» به شهدای گمنام در بندر امام ‌(ره)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر امام (ره) به مقام شامخ شهدای گمنام این منطقه ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۰۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ - 26February 2022

ادای احترام سردار «مرادحاجتی» به شهدای گمنام بندر امام خمینی(ره)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر ماهشهر به مقام شامخ شهدای گمنام این منطقه ادای احترام کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام بندر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: شهدا به مکان‌ها و شهرها روح معنویت و ایثار می بخشند.

وی افزود: درخواست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر امام(ره) برای تشییع و تدفین 2 شهید گمنام از این بابت مورد موافقت قرار گرفت چون نقش نیروهای دریایی و ساحل نشینان خلیج همیشگی فارس در دوران دفاع مقدس بی نظیر بود و این منطقه در حال حاضر در کنار امورات جهادی و ارزشی در سنگر اول اقتصادی کشور هم نقش آفرینی می کند.

سردار مرادحاجتی گفت: اشتیاق مدیرکل و دیگر کارکنان این مجموعه برای میزبانی از شهدای گمنام و مراسم باشکوه استقبال و خاکسپاری از شهدای گمنام نشانه وفاداری و تجدید عهد و پیمان این عزیزان به خون مطهر شهداست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده، مراسم چهلمین روز خاکسپاری 2 شهید گمنام در اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان به زودی در این منطقه برگزار می‌شود و همزمان نیز کلنگ ساخت یادمان این شهدا به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار