شهید «امامعلی فاضلی»:

دشمن کور خوانده، اسلام شکست ناپذیر است

شهید فاضلی در فرازی از وصیتنامه خود آورده است: بعضی خیال می‌کنند با کشتن یک عده می‌توانند جمهوری اسلامی را شکست بدهند ولی به هدف خود نمی‌رسند.
کد خبر: ۵۰۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷ - 28February 2022

دشمن کور خوانده، اسلام شکست ناپذیر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امامعلی فاضلی فرزند قهرمان و معصومه امامزاده سال 1342 در روستای گورچین قلعه از توابع بخش انزل آذربایجان غربی دیده به جهان گشود. وی پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب در يكى از درگیری‌ها با عناصر مسلح حزب دمكرات در تاريخ پنجم مرداد 1372 در ارتفاعات مرگور به شهادت رسید. پيكر شهيد امامعلى فاضلى را در باغ رضوان اروميه به خاك سپرده شده است.

شهید «امامعلی فاضلی» در فرازی از وصیتنامه خود آورده است: «جبهه دانشگاهى است كه پايه ‏گذار آن سالار شهيدان امام حسين (ع) و مدرس آن امام خمينى (ره) و شاگردان آن رزمندگان جان بر كف و دروس آن اخلاق، شجاعت، شهامت و استقامت مى ‏باشد و هر فردى كه توانايى آن را داشته باشد واجب است در اين دانشگاه تحصيل نمايد و گرنه مورد غضب خداوند قرار خواهد گرفت.

من به عنوان برادر دو شهيد تعهد مى ‏دهم تا آخرين قطره خون و آخرين نفس براى اسلام و قرآن و جمهورى اسلامى در هر زمان و در هر مكان و تحت هر شرايطى كه باشد دفاع بكنم.

برادران اين كلمه خيلى مهم است دقت كنيد آن هم اين است بعضى ‏ها خيال مى ‏كنند با كشتن يك عده مى ‏توانند اسلام و جمهورى اسلامى را شكست بدهند، ولى كور خوانده ‏اند، اگر ما را بكشند و در آتش بسوزانند خاكسترى كه از ما باقى خواهد ماند توسط باد در هوا گرديده و چشم دشمن را كور خواهند نمود. والسلام.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار