شهید جنگی: هدایت افراد به‌سوی اسلام نیز یک جنگ مهم است

شهید محمدعلی جنگی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «تنها رفتن به جبهه که جنگ نیست، هدایت افراد به‌سوی اسلام در هر جای و مقامی نیز یک جنگ مهم است.»
کد خبر: ۵۰۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰ - 23March 2022

شهید جنگی: هدایت افراد به سوی اسلام نیز یک جنگ مهم است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «محمدعلی جنگی» فرزند «نظرعلی»، دهم بهمن ۱۳۱۹ در مرند دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ چهام اسفند ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی گیلانغرب به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید جنگی

«به نام خداوندی که تمام موجودات روی زمین را آفرید و زمان رسیدن مرگ او جانش را خواهد گرفت تا روز قیامت در مقابل دادگاه عدل الهی حاضرشده و جواب اعمال خود را بدهند.
آنان که در راه خدا کشته شدند زنده هستند

مادر، پدر، برادر و خواهر! خیال نکنید تمامی برادرانی که در راه حق قدم برداشته و تا آخرین قطره خون خود آماده جهاد علیه کفار هستند، با کسانی که بر علیه این مکتب گام بر می‌دارند یکی هستند. مبادا خیال کنید این برادران که به درجه شهادت نائل می‌شوند جزء مردگان به حساب می‌آیند، بلکه زنده هستند و یادشان همیشه به گرامی یاد خواهد شد.
ارزش و مقام مرا با گریه و زاری پایین نیاورید

از خانواده‌ام تقاضا می‌کنم بعد از شهادت من به هیچ وجه ناراحت نشده و گریه و زاری راه نیندازند که این اعمال شما باعث بر هم زدن آرامش روح من خواهد بود. ارزش و مقام مرا با گریه و زاری کردن پایین نیاورید.  

نگذارید آمریکا هرج و مرج و ترور راه بیندازد

از ملت عزیزم می‌خواهم در مقابل تمامی مشکلات که از طرف جهانخواران و عمّال خارجی و داخلی در راه به ثمر رسانیدن انقلاب ایجاد می‌کنند با صبر و تحمل ایستادگی کنید و نگذارید گروهک‌های آمریکایی با سوء استفاده از اغتشاشات داخلی و هرج و مرج و ترور به راه بیندازند.

از تمامی برادران وخواهران می‌خواهم به احترام خون هزاران شهید به فرمایشات هدایت کننده رهبر کبیرمان گوش فرا دهید و در اجرای آن سخنان کوشا باشید.

خدیا مرا جزء شهدای کربلا حساب کن

تنها رفتن به جبهه که جنگ نیست، هدایت افراد به سوی اسلام در هر جای و مقامی نیز یک جنگ مهم می‌باشد.

در آخر از خداوند متعال خواستارم که شهادت مرا جزء شهیدان کربلا حساب کند و مرا نیز به بهشت هدایت کند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله وبرکاته

محمدعلی جنگی»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار