رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد؛

فعالیت بیش از چهار هزار نیروی بسیجی در طرح شهید سلیمانی خوزستان

جانگران نژاد گفت: چهار هزار و ۳۶۲ نیروی بسیجی بر اساس نیاز مرکز بهداشت در طرح شهید سلیمانی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 26February 2022

چهار هزار و ۳۶۲ نیروی بسیجی طرح شهید سلیمانی در خوزستان فعالیت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا جانگران نژاد» رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان امروز در نشست ستاد مدیریت کرونا که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: چهار هزار و ۳۶۲ نیروی بسیجی بر اساس نیاز مرکز بهداشت در طرح شهید سلیمانی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تعداد خودروهای موجود در طرح شهید سلیمانی خوزستان، ۱۳۲ دستگاه بوده در حالی که باید ۲۰۰ دستگاه خودرو تامین می‌شد، همچنین کل بسته‌های معیشتی توزیع شده در این طرح ۱۴۳ هزار و ۱۱۲ بسته است.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه شهرستان‌های آبادان، دزفول، شوشتر، دشت آزادگان و شادگان خودرویی در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار نداده‌اند، گفت: در اهواز قرار بود شرکت فولاد خوزستان هزینه تامین ۱۰ خودرو را به مرکز بهداشت واریز کند که با پیگیری به عمل آمده این اقدام فردا انجام می‌شود. متاسفانه پتروشیمی‌ها هنوز در زمینه تامین سرنگ و خودرو برای طرح شهید سلیمانی اقدام نکرده‌اند.

جانگران نژاد به ضرورت پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: اگر ما بتوانیم هر چه زودتر بیماری را کنترل کنیم، اصناف و بازاری ها می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند لذا پیشنهاد می‌شود نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن را حداقل در اداره‌ها، سازمان‌ها، بازار و ترابری درون شهری بیشتر شود تا تعداد مبتلایان به کرونا کاهش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار