فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد

سردار «خرم‌دل» با تاکید بر ضرورت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید در این قرارگاه کادر انقلابی در تمامی ابعاد رسانه تربیت شوند.
کد خبر: ۵۰۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ - 26February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از سازمان بسیج رسانه استان اظهار داشت: آموزش سواد رسانه‌ای، کادرسازی و حضور اثربخش در فرمان جهاد تبیین باید همچنان مد نظر این سازمان باشد.

وی ضرورت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در بسیج رسانه را خواستار شد و افزود: باید در این قرارگاه کادر انقلابی در تمامی ابعاد رسانه تربیت شوند.

سرهنگ پاسدار «جمشید ارسلان‌جو» مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید با بیان اینکه ۲۰ قشر بسیج در سپاه استان فعالیت می کنند، گفت: اقشار عمومی و متخصص سپاه فتح در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در رویدادها و مناسبت های مختلف داشته‌اند که در سال جدید نیز این اقدامات با قوت ادامه خواهد داشت. 

وی عملکرد بسیج رسانه استان را مطلوب عنوان کرد و متذکر شد: در دو سه سال اخیر جهش بسیار خوبی در سازمان بسیج رسانه استان شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار