جانشین فرمانده نداجا:

قله‌های افتخار و اقتدار را با تمسک به قرآن فتح می‌کنیم

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه همه عملیات‌های سخت در نیروی دریایی به برکت قرآن انجام می‌شود، گفت: ما قله‌های اقتدار، افتخار و عزت را برای ملت ایران با تمسک به قرآن فتح خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۰۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ - 27February 2022

جانشین فرمانده نداجا: قله‌های افتخار و اقتدار را با تمسک به قرآن فتح خواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی تنویر که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد، اظهار داشت: نگاه ما به قرآن در ارتش معنویت‌محور و انقلابی، نگاهی مبنایی و اصولی است و همه زندگی ما اعم از زندگی خصوصی و نظامی و دفاعی و امنیتی در پرتو قرآن شکل گرفته است.

وی با اشاره به ایستادگی و اقتدار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس آنچه که ما را در برابر اجماع نظام سلطه به پیروزی رساند، تمسک به قرآن و توسل به اهل بیت (علیهم‌السلام) بود؛ قرآن ریسمان محکمی بود که ۴۳ سال انقلاب اسلامی را در برابر نظام سلطه و همه نظام‌های استکباری و استعماری به پیروزی رساند.

جانشین فرمانده نداجا ادامه داد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در قالب و چارچوب‌های معنوی و قرآنی نیرو‌های مسلح، به‌ویژه ارتش و با محوریت سازمان عقیدتی و سیاسی، توجه ویژه‌ای به قرآن و مبانی معنوی داشته است.

دریادار کاویانی عنوان کرد: به موازات کارویژه‌ای که در کشور با تدبیر و نگاه ویژه فرمانده معظم کل قوا به قرآن شده است با محوریت سازمان‌های عقیدتی سیاسی، امروز قرآن در صدر فعالیت‌های نیرو‌های مسلح قرار گرفته است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: این حرکت قرآنی امروز به برکت خون شهدا و کسانی که در مسیر قرآن به شهادت رسیده‌اند، تداوم یافته است.

وی گفت: امروز با پشتیبانی و حمایت فرمانده نیروی دریایی و اداره عقیدتی سیاسی نداجا حضور این نیرو در جشنواره‌های قرآنی گسترده‌تر از گذشته شده و قرآن در مجموعه نیروی دریایی مورد توجه ویژه قرار گرفته است که ما این را به فال نیک می‌گیریم.

امیر کاویانی خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم همه عملیات‌های سخت و دریانوردی‌های طولانی‌مدت و مأموریت‌های شش‌ماهه که در نیروی دریایی محقق می‌شود به برکت قرآن انجام می‌شود. این مسیر با اهتمام ویژه انجام می‌شود و قطعاً این مسیر تداوم می‌یابد و ما قله‌های اقتدار، افتخار و عزت را برای ملت ایران با تمسک به قرآن فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها