نمایشگاه نخبگان ارتش افتتاح شد

با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه ارتش و نیرو‌های مسلح، آیین افتتاح نمایشگاه نخبگان وظیفه با عنوان «ذوالفقار علمی ولایت» برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ - 27February 2022

نمایشگاه نخبگان ارتش افتتاح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین افتتاح نمایشگاه نخبگان ذوالفقار علمی ولایت که شامل دستاورد‌های نخبگان وظیفه ارتش است، امروز (شنبه) در مرکز تحقیقات ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «نصراللهی» معاون علوم، تحقیقات و فناوری ارتش در این مراسم با اشاره به نقش نخبگان در مسیر تاریخی ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: نخبگان در این مسیر رسالتی مهم و تاریخی برعهده دارند و ما نیز وظیفه داریم با ایجاد ساختار‌های مناسب، شرایط بهره‌مندی از توانایی نخبگان و نگهداشت آن‌ها را اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت بکارگیری نخبگان و استعداد‌های برتر در ارتش عنوان کرد: در این عرصه تلاش شده که به نحو شایسته‌ای با نخبگان علمی و استعداد‌های برتر برخورد شود که در شأن ارتش انقلابی و مردم محور باشد.

امیر نصراللهی افزود: در سال جاری تعدادی از نخبگان، استعداد‌های برتر و همکاران تحقیقاتی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شده‌اند که بیشتر آن‌ها در حوزه‌های صنعتی، نظری، پزشکی و هنر دستاورد‌های بزرگی به دست آورده‌اند. بخشی از دستاورد‌های آن‌ها را می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ارتش گفت: «نمایش توانمندی‌های نخبگان وظیفه»، «اثبات کارایی طرح‌های اجرا شده توسط نخبگان»، «شناسایی ظرفیت‌های نخبگان برای پروژه‌های آتی» و «تبادل اطلاعات بین رده‌های تحقیقاتی به منظور هم‌افزایی با یکدیگر» از اهداف این نمایشگاه است.

حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، سردار سرتیپ پاسدار «محمد مهدی‌نژاد نوری» معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه ارتش و نخبگان نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار