مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد؛

ضرورت تلاش مسئولان برای بهره‌برداری از حسینیه پنج شهید گمنام «خلخال»

«واحد» ابراز امیدواری کرد که با عنایت خداوند متعال، درایت مسئولین شهرستان خلخال و اختصاص اعتبار مناسب، در چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از حسینیه پنج شهید گمنام این شهرستان باشیم.
کد خبر: ۵۰۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 27February 2022

هیئت امنای شهدای گمنام، متولی ساخت حرم ها هستند

به گزارش خبرنگار از دفاع‌پرس اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، امروز (یک‌شنبه) در سفر به شهرستان «خلخال»، با «سید جواد یحیی‌زاده» فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این دیدار اظهار داشت: احداث حسینیه شهدای گمنام شهرستان خلخال با جود پیگیری‌های مستمر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به اتمام نرسیده است و هیئت امنای این مکان معنوی باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد.

«واحد» با اشاره به اینکه در سراسر کشور حرم‌های شهدای گمنام توسط هیئت امنای آن‌ها ساخته و نگهداری می‌شوند، از ابلاغ این مصوبه به هیئت امنای شهرستان‌های استان اردبیل قبل از خاکسپاری شهید گمنام خبر داد و افزود: شهرستان خلخال با داشتن پیشینه تاریخی پرافتخار و پرورش علمای نامدار، تقدیم صد‌ها شهید و جانباز و داشتن سرداران شهیدی چون «منصور لطیفی»، «عزیزالله قطبی»، «عمران پستی»، «خدمتعلی رجبی»، «رکاب علی نظرزاده»، «شهرام جعفری»، «قنبر ابراهیمی» و شهید مدافع حرم «فرید کاویانی‌لرد»، میزبان پنج شهید گمنام است.

وی ابراز امیدواری کرد که با عنایت خداوند متعال، درایت مسئولین شهرستان خلخال و اختصاص اعتبار مناسب، در چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از حسینیه پنج شهید گمنام این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار